Vart en liten sväng till Akuten

Som sakt  vart en  liten väng till akuten  för min fot   för  i söndags  så när jag skruva  ner , spjälsängen  så ramla boten  ner  på min högra fot   ont  som fan hade jag  :( . sen vart det ett  litet  blå bärke  va bra tänkte  jag   men så  har jag bara fått  mer  ont   på foten  och den börja  svulna upp  så jag beslöt mig för åka in kolla  upp det  , så blir  400 kr på lättakuten  och 200 kr   på rönken :( .  Men  men  så säger läkaren efter  allt  att  du har fått  en lätt stukning ppå foten  så blir  åka  hämta ut  iprem  i morgon på apoteket  i högdalen , sen har  sambon blivit  sjuk  var jätte dålig i går kväll  :(  så han blir hemma  resten av veckan . Och lill tösen har fått  ögon guka :/  mammas lilla  hjärta  stora  har så kul upp på skolan går  jätte  bra för  henne ,  hon får  vara  på fritids liten stund innan  skolan börjar sen efter  skolan är  hon på fritids fram till 16:00 -16:30  beroende på vem som hämtar henne  ;) . snart  är det  ängen för  stora tjejen  den lilla  sover sen 19 tiden ca  ;)  hoppas alla  får en bra   kväll  
 
 
puss  Kram 
1 Anna :

skriven

Olyckor händer så lätt hoppas den blir bra snart ja nu börjas det igen med massa sjukdommar höst förkylningarna börjar och massa annat med och här har vi äntligen fått nya 3 glas fönstret och balkongdörren så nu är det ljud isolerat kan jag lova fin vart det men städning vart det efter men nu är snart köket klart målning och lite tapeter sen ska det inredas

Kommentera här: