Några saker ni inte viste om mig

1 : Jag har en med född lungsjukdom vid namn Cystikfibros en sjuk dom som  sätter sig på lugnor  och magen ,
 
2 :  jag fick diabetes vid 9 års ålder   ( barn diabetes ) så har  haft den i 22 år  .
 
3 : har bott ute i skärgården hela  mitt  liv men flytta i land till fast landet  2008 ,
 
4: Älskar  vara  mamma  till  mina  två fina  tjejer  som är i åldern 6-2 år  gammla .
 
5 : Gillar  umgås med vänner  familjen , 
 
6 : Drömmer om kunna  flytta  ut  på landet med familjen  skaffa  några husdjur  som katt .  några spralliga hös  få  färska ägg  :P  , 
 
7 : hitta på något  göra på  dagarna  mer en gå till  gymet . Eller  vara  ute  gå  då jag var sjukpanskonär  från i år ,
 Jag älskar denna  bild på min bor  och minsta  dottern när hon var  bebis   mysigt  få sova hos  morbor  ;) <3  
 :)
 detta  är taget i dag  
 
 
1 Anonym:

skriven

Du är en kämpare framför allt att du inte slarvar med behandling en önskar att att viss person kunde ta det med allvar sin behandling som du du het vem jag menar beundrar verkligen dig en stor kram till er

Svar: Tack för dom orden :) dom värmer inom mig så mycket jag tror jag vet vem du är som skriver detta ;) <3
Isabellemariell

2 Anna :

skriven

du är en kämpe lena men vem skriver annonymt om folk egentligen

Svar: anna det finns dom som vill göra det då får dom göra det tycker jag :P ingen fara
Isabellemariell

3 Anonym:

skriven

en sak ska du veta jag hatar folk som skriver fula saker om folk dom som inte vet hur vi känner varandra ska enbart hålla käften vi har ju liksom kännt varandra länge sen vi gick skolan ihop och jag vet hur mycke du kämpar med alla dina sjukdommar och en sak ska du veta jag har en del sjukdommar med som jag hellst inte tar upp här

Kommentera här: