Till läkaren i dag

Godkväll  på er  så här  en måndags kväll i september  mörkret   som är utan för  våra  fönster  , Som sakt  jag var till läkaren täffa  en av mina  gammla läkare som har sett mig sen  jag föddes  ;) .  Hon är bra  som läkare  hon lysnar om man vill säga någom om det inte  skänns  bra  med mera  , vi  har kommit  fram till  att jag ska åka  träffa  sjukgymnasten  i tre veckors tid  för  få bort så mycket  slem som bara går !!! .  Så inte  kroppen be höver jobba  själv  med  få bort det   oh det har  sin för klaring till vvar för  jag  har gått  ner i vikt  :/ , vågen visa på 57,5 kg  i dag  inte så bra tyckte läkaren  men men  jag mår bra tycker jag så som jag väger nu  !!! . Sen har   vi en liten kille som hälsar på oss  ska sova över det är  barnens kusin  , som är  här   gästar oss  mysigt  tycker  tjejerna de är  ;) . Jag baka tekakor i går   dom vart  toppen!!!  och goda  med för den delen ochså  ;) , va det  vart  tyst  här  hemma  jag har fått  tid  göra  min inhaltion och hosta  loss  slem  ska lite  slem lösande .  På det  som det  lossnar änu mer  :P det är  bara ut och gå  med  barn vagn  och   se  om det lossnar  mer  då  eller  om jag måste  hosta  i genom denna  natt med som före gående  natt  inte  kul  :(  sitter  och lyssnar på rock musik  ,  gillar det   och det  är  så att dom spelar  gammal rock som man är upp växtmed  :) .   Imorgon är  de  tandis  som  gäller  för  mig hoppas  de ser  bra ut  ?  nu få alla  ha en bra  måndags kväll :P 
 
 
Välkommen åter  !!!!!!
 

Kommentera här: