Tänk vad månaderna bara rusar i väg :)

 Idag är  den 30 september  snart är sen sommaren slut  ochså  :/ ,  men  alla  fina  färger kommer   nu på trädens gröna  blad  gillar det  med hösten  lite  små ruggit  på morgoen när  vi går till dagis  / skolan . Idag  vart det  gå hitta  något  till  prinssean som fyller  2 år  den 10 okt vart  har  dessa år  tagit  vägen redan 2 år  , :)  mammas  fina  lilla tjeje  som fort farande har  storlek 80 i kläder  och något en staka  kläder i 86   :P  . nu sitter jag med en kopp kaffe  sen på lördag ska  baren på kalas  hos en kompis till mig  hennes , lilla  kille  fyllde  två år   här  för någon vecka sen :) . Sen fyller  nästa lilla brud  två år  ochså  min dotters gud mors lilla tös . Fyller  ochså två  kul med  vänner som har  barn samma  ålder  som man kan  träffa  så barnen kan leka  :) , middagen redan klirrad  det  blir  ost/skinpaj till middag  ska passa på nu göra  paj degen innan jag hämtar mini på dagis  :P  . Sen hem  fixa till den  det tar ju som sakt en 1 time i ugnen  för middagen bli klar då ska man hinna, skära  sallad  duka  fixa  med barnen  krama  om  alla  hemma  i kväll blir det kolla  serige med  älsta dottern ;) . På  det var en gång   den är  bra pänade  med alla  sago figurer allt  från rödluva snövit  prinsen  häxan  dvärgar  med mera,  nä nu mina  kära vänner  får det  vara  bra   svepa kaffet  så ställa  sig göra  degen .
 
hej då på er  alla  hoppas ni får en bra tisdag  / Lena 
1 Anna :

skriven

ja månaderna bara rusar iväg och du fick ett paket för en tid sen hoppas det kom fram till tjejerna

Svar: ja tack för kläderna dom var lite stora men dom växe i dom :)
Isabellemariell

2 Anna :

skriven

oj okej tyckte du sa dom hade den storleken men okej det gör inget dom växer i dom ha en trevlig dag trots regnet

Svar: jo dom växer i det ingen fara hoppas du hade det bra idag
Isabellemariell

3 Anna :

skriven

ja då jag har haft en bra dag idag fixat med tvättstugan hemma och haft lite mys hemma nu är all renovering klar så nu ska man bara fixa lite ute och snart ta in alla våra blommor ute vid trappan jag har pellargonerna står kvar ute och blommar ännu så dom är så fina sen har jag satt i ljung så nu är det fint hemma

Kommentera här: