Slutet av veckan !!!

Oj vad  veckan har  gått  fort  :)  jag har  vart till  gymet  städat ,  bäddat  rent i sängarna  handlat mat   för  veckan  ;)  imorgon blir det  åka till apoteket  hämta ut insulin  till  pumpen . Sen blir det  fixa middag  eller  om vi ska vara  lata  beställa  pizza  till sambon  och barnen  jag beställer något , anant  att  äta  som thai mat  eller  något liknade . Nu i kväll  har man gjort det  andra  passet  med  inhaltion  så slemet kommer  upp , så man kan spota ut i papret eller  i toan  med  mera  gör det  två gånge om dagen  en gång  på morgonen . Och sen engång  på kvällen  när  barnen sover  sen gäller det  vara  ute  röra  på sig , men  jag har redan märkt  att   jag  andas lite  lätte  inte lika tunkt  på kvällar och  nätter . så hoppas  mina  lungor låter lite bättre nästa gång jag ska  till  läkaren nu när det  blir ??  Vet ej  om när jag ska ditt  så blir och ringa dom  tror  jag  i morgon , och ävven ringa diabetes avd  för dom har inte hört av sig   lite  mysko snart okt  ingen har hört  av sig  från diabetes  till mig  :( . Så gör mig  lite  arg och små läss  på på dom , tänk så här  Cystiskfibrosen har jag haft  i 31 år & Diabetesen  i 22 år  . Men jag  mår rätt  okej  efter ha  fött  två under bara  barn som är  snart  6 år  & 2 år  om inom några veckor och månad :P , det är jag stålt över  vet inte  vad jag hade  gjort utan dom  idag . Om dom inte hade kommit in i mitt  liv  <3  <3   mamma älskar  sin små prinsessor  ,  kom på en sak  jag stälde mig på vågen  den visa på 57,0 kg  helt okej tycker jag  ;) . Men det ( tycker  inte  min läkare på sjukan )  hon tycker jag väger  för lite , men jag  är nöjd som jag är nu  vill  inte  gå ner mer eller  upp mer  nu är det  bra  nu är det lilla  hullet  kvar på magen  som  ska  bort  sen är  jag bra  ;) .
 
just de  gå in läss om  min vän Timmy Rafeldt   kul om ni vill dela  den vidare   
 
www.nattstad.se/Timmey   
 
 
puss  på er  alla  där ute i  torsdags natten  VAR  RÄDDA OM  ER   ALLA  NÄRA KÄRA  :)  <3  
 
KRAM Lena  

Kommentera här: