Regn idag igen !!!

Hej  mina  fina  läsare  idag är det en så där dag  man bara  villl ligga kvar  i  sängen  fö mysa med en bra bok , och en stor  kopp kaffe   hela dagen  lång ;) . Men nej det går inte   för man ska upp fixa barnen så dom kommer  till dagis  skolan  har fått  i sig frulle innan vi går eller  så får stora bruden ta med sig  drick  , och mackan till skolan  men hon lägger  ner  frukt  vatten flaskan ;)  mammas  stora  tjeje  blir bara  större . snart går hon själv till skolan eller  sägger mamma du är  konstig  du kan inget  med mera  ha ha ha  , idag fick jag för mig  att  plocka dama  städa här hemma  vill ju ha mysigt  och fint   har plockat in min lilla . Krydd burk med  rosmain persilja  timjan  dragon doftar  under  bart här i köket  där jag  sitter  vid mitt  köks bord , kolla ut  på vädret som är ute   med regn  kollat  lite  olika bloggar  som jag följer  lite  nu och då :) . Och lyssnar musik på spotify  som H.E.T.A  Tomas Ledin  GyllenTider  lite anat   dom gör bra låtar så  har jag målat naglarna  i rosa nagelack , och lagt på ett  skyddande lager med gel så dom håller  sig fina  tvätt  manskinen  går  för  fulla  muggar . Sitter och planrar  middagen som blir kyckling och ris  någon god  sås  ;) , mums  hoppas det kommer bli bra  gillar ju laga  god mat till familjen och mina vänner   med mera  .  så ska jag palla mig ut  för köpa lite  . Mjölk  till kaffet  och frukosten   sen  göra  lite  lunch till mig  klockan är redan 12 oj vad tog tiden vägen  tycke de inte ,vara länge sen klockan var 10  ha ha ha ha  i går var jag till  gymet ochså   det gick bra  ska dit i  morgon igen  ;) .
 
 
 
hoppas ni får en under bar  dag  var  rädda om varan nu  
 
 
Tjolla hopp på er  från mig  ;) 

Kommentera här: