Helgen slut reda måndag i morgon

Så  snart halva september  gått  vart tar månaderna  vägen  ??  Om 4 veckor  blir  våran  lilla  tös  2 år   åren har  gått  så fort  ;)  , helgen  har  vart lugn här hemma   har  små pyslat lite  vart ute  gått  i skogen med lill tösen .  I går  efter  lunchen :) sen vart det  kolla  film med barnen mys  lördag , och så har jag börja  kolla  seriger   en som jag gillar är  det  var  en gång   den är  som snövit  . Idag  blir det  stor  städning efter  lunch  med allt  som är  där  till  ;)  , kan behövas   baren är lite  små snoriga  hostar lite  även jag med  men  jag har  baktim hemma  som jag har tagit i tre dagar   . Imorgon är det  jobb  för  sambon  och skola dagis  för  barnen  jag ska till sjukan för  vanlig månads kontroll  , Sen  har en gammal  kill kompis till mig starta ett  eget  smycke till värkning   kolla detta  

Örhängen silverfärgad 150 kr

 
Örhängen silverfärgad 150 kr 
några av  detta  han har  gjort  

Armband och Halsband från 180 kr till 300 kr bara att beställa. . 

Armband och Halsband från 180 kr till 300 kr bara att beställa. . ;)
www.brisinger.123minsida.se   gå in kolla  på denna  länk  
hoppas alla  får en bra söndag  
 
kram 
1 anna:

skriven

oj vad fina smycken ja tiden går fort för dom små liven dom blir stora dom med

Kommentera här: