haft en bra dag med familjen

Idag  har jag lill tösen vat ute  på promenad  ner  till  rågsved centrum för ,  hämta ett paket  som en bekant hade  skickat  till mig  och det  viste jag inte om  och det  var  till  barnen  bella .  Fick en långarmad tröja och en svart  tröja  som man kunde ha både  som klänning  och  tröja , så får tacka  för  dom fina  kläderna  dom fick av henne  . Nu  sover  lilla fröken lite  för hon var så trött  mysig sova ut i vagnen , iden friska luften  även om det  blåser lite  ute  . Sen i dag kommer  vi vara  lat hundar här  hemma  vi kommer  beställa pizza , och något anant  till mig  :P  
ha ha  ha  sambon kollar  fotbollen  på tv  då bilr det  sitta  vid datan skriva lite . Surfa runt lite  prata med vänner  lite sånt  med  en kopp kaffe  i handen  och lite  ramlösa , i morgon  om de inte  blåser  för mycket  ska  vi ut  på promenad hela familjen  :) . Ikväll sen ska jag  barnen  kolla  serigen vi följer  på viaplay :)  , ska  även byta gardiner  i rumen  tror  jag  ??  Sen grattis en till  vän som fick sin efter  längtade dotter i natt  :)  . Och på måndag ska jag palla  mig till   gymet igen   göra ett  nytt pass  se hur det  går  ??  Hoppas på bra och att jag inte  börjar  hosta som tok  inte kul men  det  som är bra  att  slemet kommer  upp  så jag mår lite  bättre  ;) ,  min lilla  rosen buske  har  börja blomma igen   hoppas den lilla  blod röda gör det med  snart :P . Sen sitter  man drömer  lite  om att  flytta  till  ett  hus  ute  på landet   skulle  vara kul   och mysigt  om inte anat  ,  nu hoppas  jag att  alla  ni får en bra lördag . 
 
 
 
puss och hej då på er  / Lena 

Kommentera här: