Så var det HALLOWEEN igen !!!!

Så  är denna  månad snart slut  på lördag är det  1 november  , ha ha ha det  ärnu alla häxor spöken  alla  andrar   kommer  spökar vakar över oss alla  ;) . Imorgon är  det  Halloween dico  för barnen  i en fest lokal  20 kr  inträdet ,  för  barnen :)  men först blir det  fritids för  stora tjejen sen dagis  för lilla tjejen  :) .Vid 17 tiden  är det  dico :) så blir äta  lite  mat hemma  först  med  pappa  sen  gå på dico som den stora har , frågat om Halloween så säger hon  mamma jag vill vara  häxa ;)  . Här hemma  är det  tyst och lugnt  för  båda barnen sover  tror  sambon , somna  med  lill tösen  ha ha ha  :P  jag ska  ta kolla  mitt  blodsocker . Så  jag kan sova gott  sen  och vakna upp i morgon med ett  socker på 5,0 ca , men först ska jag  göra min anings gymnastik  för att få bort  det slem som ligger och retar i hallsen och i lugnorna  på mig . Så kan jag få sova hela  natten utan host ataker  om inte  en lill fröken vaknar upp  av att hon drömer en massa  ( tror  jag ) , och den andra pratar i sömnen ha ha ha ha  kul barn man har  här hemma  ;) ska  bli  kul nästa vecka höra vilken dag ska till sjukan få nya pumpen ;) . Har ni  kollat in Diabtesmanens blogg ?? Om inte  gå in kolla  på hans blogg  vet jag :) , Nu blir det  byta napull i insulin pumpen :)  sen  kolla runt  på olika bloggar  jag följer :) så hoppas alla  får sova gott  . Det lär komma  något väsen  under helgen som kollar  om vi mår bra  tror  min , farmor  kommer  spökar för mig  i helgen ;) <3  hon är saknad  min älskade farmor  men hon sitter på ett moln kollar på oss  tror  jag  .
 
 
 
http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=53519&beid=2775199
 
Puss Kram  på er alla  ;) <3 <3 <3  
1 Angelica:

skriven

Ja, jag har fått en livlig rackare :D Men oftast är hon väldigt lugn, men när hon väl sätter igång så sparkas hon länge och ofta <3
Tur att hon ligger långt ner, så inga sparkar mot revbenen (Casper låg också långt ner)

-Orkar du inte bära fler?

2 Life of Johanna:

skriven

Var gärna med i mina tävlingar jag har i gång. Du hittar dem här:

http://lifeofjohanna.se/category/tavlingar.html

3 Angelica:

skriven

Hoppas att ni fick en trevlig fredag

Svar: tack Angelica det fick vi hoppas du fick en bra fredag ??
Isabellemariell

4 anna:

skriven

Hoppas ni får en trevlig helg ska du få en ny pump nu oj så spännande hoppas du mår bra alla fall här vart en sväng till akuten igår kväll

Kommentera här: