Redan söndag !!

Godför middag  på er  mina  fina läsare  :)  vart tog denna  helg vägen  ??  undrar jag  ha haha sambon var hemma  vid tre  i natt  :)  barnen  somna  vid 21:30  i går  en med lite feber ,  och fick alvedon denadra tok däcka i sängen efter ha kollat film   på sin platta  ha ha  . Sen  kom mini in och somna i våran  säng  ;)  man får sova  hos mamma pappa  när man är sjuk  har vi sakt  :) , så var  det  vinter  tid nu  igen  hoppas alla  stälde om klockan  i natt  :) ??  anars  gör det när ni vaknar nu  i dag  :) . Sen har  jag  köpt  mig ett  nytt  nagelack   som  ska kunna  skifta färg beroende  på om det  blir kallt eller  varmt  ,  ska bli kul se hur det  blir hoppas det  funkar  :)   ha ha  söta  barn man har   lilla mini hämtar klänningar i syrrans  kläd låda  :)  .  och stora syster sitter  och spelar  lite x-box  !!!   som hon inte har gjort på flera  månader  nu blir det  leka  med  lera  och baren  :) 
 
 
trevlig söndag på er alla  :)  
foto  från ett  ställe  när vi var på semester i  portugal :)  
kram puss 
1 Angelica:

skriven

Ja, du ska kunna importera alla dina inlägg till din bloggportal du väljer att fortsätta på :)

Svar: okej får kolla hur jag gör det :P jag är inte så kunig på det hela ;)
Isabellemariell

2 Anna :

skriven

Ja tänk att det redan är vintertid och vi ställde om klockorna redan i lördags så det vart en timme längre sovmorron kram

Kommentera här: