Oktobermånad !!!

Tjena  ute i höst  vädret som är  nu !! idag blåser det lite , snål kallt  ute  trodde jag skulle kunna  ha  balkong dörren öppen på glänt men nej det gick inte vart för  kallt  ha det  :( . Idag var det  rätt  könt kom i tid till dagis  och skolan  så jag var hemma  vid  8:40 i dag  då vart de gör det  vanliga , med ta medicinen ,sen sparka igång  dagen med tvätt en maskin :)  sen damsuga  hela lägenheten sen våt torka den . Sen har jag vikt tvätt  bädda våra sängar  fixat donat  hemma här i dag  imorgon blir det apoteket  hämta lite  saker som insulin  och lite anat ochså :P , idag till  middag blir det  Kyckling  med ris  sås  och honungs slungade  morötter  :)  hoppas det går hem hos alla  i familjen   nu blir det gå hämta stora bus på fritids  och sen  hämta  mini på dagis  :) mamma  saknar  sina  små troll  när dom inte är hemma  <3  <3 <3  och även sambon  saknar jag  med  :)  anars är  det  toppen dag  här hemma  
hoppas alla  mina när kära  får en toppen dag  / kväll  :) 
 
 
kram / Lena 

Kommentera här: