mys dag för vara inne

Jaha  då har två år  gått  fort  vid ena tid  låg maan på bb  vänta  på lilla  bus ungen skulle komma  ut till oss  , kul se  henne  nu springa runt  roppa pappa  mamma  så har hon lärt sig nya ord . Som att säga Hej  Hejdå   Tack  så bäbä vita lamm  så nu siter  hon och sjunger det   så gulligt  av henne ,  hon kan kläpå sig själv  nästan allt   utom pyjamasen  som är näppning  på  . Dom växer  för  fort  våra älskade  barn :)  hoppas det  blir lite  bättre  väder i , morgon och inge  regn  lagom kul  gå med paraply ,  vist är det bra med  hösten hade villa  haft lite mer sol och värme  ute  inte så fort kall  höst  med mera  :)  . Så  fick man  en fin överaskning idag på efter  midag  min bro och syster  kom hälsa på tog en fika , med mig det  var kul  och sen  lämna dom ett  lite  paket till  lill skruttan  som blir  hela 2 år i  morgon  :)  . Imorgon blir det  träffa en tjejekompis som bor i täby :) , kul träffa  lite  vänner  man har tid och även dom har tid  träffa  mig  sånt  gillas  tycker jag . Sen på söndag  blir det åka på kalas med tjejerna  upp  till norrtälje  och fira min tjejekompis  lilla dotter  som bli två hon med  ;)  , det är  två dagar  i mellan  våra tjejer  så kul  det todde jag alldrig skulle  hända  ha ha ha  . Nu ligger sambon kollar  sverige / ryssland  på kanal5  då dom spelar fotboll , han lär somna  i soffan  tror  jag  ha ha  båda baren sover  den ena . Somna  vid  nyheterna  på tven brevid mig i soffan  den andra somna  i sin säng   så nu är det tyst här hemma  för utom att  radion är på i köket  :) . Nu blir det kolla e-posten  lite  sånt  sen blir de sängen , för gå och sova  men  innan det  händer ska jag kolla mitt  socker  och se  om jag behöver äta något  så jag inte  får socker falla under natten  mindre kul  det  . Sen har  min hosta blivit  bättre  och det är  något  jag har  drömt  om länge  nu , hoppas jag det är på vägåt  rätt  håll  bli av med den ochså   ;) . ska  till  sjukan på måndag 20 okt   kl 13 .  men innan det har  tandläkaren  boka in en tid ochså  kl 11:30  så hoppas det  går bra  :P  , hoppas  alla  får en bra tosdag  :)
 
Godkväll  på er  alla   / Lena
 
 
OBS !!!  det är  stora donationsveckan  denna vecka  hoppas alla  tänker ett  steg  längre  fall man dör  så kan mina organ hjälpa  andra svårt sjuk  :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  OBS !!!!! 

Kommentera här: