Tjena !!

Hej  mina älskade  blogg läsare   där ute i stockholms  natten  kl är ca 22 ,  på kvällen  här hemma  sover  barnen  och sambon gott   jag sitter  i köket  lyssnar på rock klassiker . Och  snurra runt  lite  på näet   och gör mina kvälls  sysslor  kollar  B-glukosen , som låg på 6 för ett  par timar  sen  ;)  tog  mig två mackor med  smör  och .Mjukost  och en burk coola  ! för jag vet  av er  faren het  att , när jag vaknar upp i morgon bitti ligger mitt  B-glukos runt  5,0 - 6,0  det är  väl toppen värden tycker jag !! . Så har jag vart  till  Huddingesjukhus  var på månads  kontroll  bara  det  gick rätt  bra  ;) , fick träffa  min gammal läkare  hjälte heter  hon kan sin sak efter ha jobbat  mer  en 30 år på stockholms cf-center . ska  ringa  till diabetes motagningen för kolla  när jag ska få komma  byta in sulin pump :P , imorgon blir  det  ha stor  städning  hemma   när  sambon och barnen  är på jobb skolan och dagis  . Sen  göra  något  gott  till middag  för rätt  och varm rätt   tror det  blir någon , efter rätt  med  ;)  imorgon fredag  så är det  ju idol  i morgon  kväll  det  och lite  läsk och chips  det  är  helg . Och mys  sigt  få sitta  i soffan hela  familjen  kolla på tv  även om barnen gå och lägger sig runt , 20:30  ca  eller  somnar i soffan  brevid  en  ;)  så har jag  färgat  håret  mörkt   kommer upp bild  i nästa  in lägg  från mobilen :) . 
 
 
hej svejs ut i lingon skogen  från  mig  ;) 
 
puss / kram 

Kommentera här: