ONSDAG 26/11-2014

TJENIXEN på er  här i dag har de  vart  kallt  dimigt  det  var -2  , grader ut idag när jag skulle lämna  barnen på skolan och dagis  :P  så  vart skriso bana  på väg till  dagis läning  och skol läning . Men stora tjejen  drutta på ruppan idag när  vi skulle  gå  över  gatan !! , lagom kul för  henne  men inge  störe  fara hon har inte  klaga över att  hon har ont  eller  så  vilket är bra  . Lilla  tjejen  hade  fått  gå över till ekorren äta lunch på dagis  dom har ju lite roliga namn  på ålders grupperna  björnen ekorren räven  och igelkotten :) , och hon går på björnen sambon  har råka  äta  dålig lunch  idag   så han har mått  pyton här på kvällen  :(  tråkigt  för han tycker jag  . Sen har  jag  kollat på tv då det är  bondesöker fru  :)  brukar  vara kul  se  vilka dom väljer , nu till nästa  gång   blir det  ju  för dom välja  den dom vill ta med på resa   se vad det leder till  :) . Ska  bli kul och se  vilka dom väljer   men jag tror  att  boden Jonatan kommer  välja  sara   för dom värkar  funka  bra till  samans , imorgon är det  en stor dag för  då blir  våran stora pinsessa  hela 6  år   :) . Hurra  hurra  för henne  jag mins den dagen så väl   jag hade  vart ute  hos min farmor  på dan  hjälp henne  med lite  saker  ,  så skulle jag sova  kvar hos henne  men det  vart  andra saker  då sambon fick komma  hämta  upp mig hos min farmor . Han kom ditt  vid  21:30  för plocka upp  mig  för åka hem till han igen  :)  , då var kl 22:30 ca  vi parkera bilen  gick upp  till hans  mamma  och syster  :)  . för sova  men  när kl är  4 på morgoen  börjar  värkarna  komma  ;)  . han  ringer in vid  4:10 säger att  vi kommer  in  vart  in skrivna på bb vid  04:45  då sätter  dom  på ctg  på min mage   ser att jag har  värkar  , dom säger att  vi blir kvar   på bb  för jag var öppen 8 cm  redan  tiden gick vi åt . Frulle värkarna  kom och gick sen  när  kl börja  närma sig 10:00  så sa jag det  är jobbigt  så fick jag lustgas  :P . Som alla  vet  blir man lite  rolig av den ha ha ha   men när kl var  10:30 sa jag  nu kommer  hon  :) , men kl han bli 10:38  då kom det ut en liten tös  på magen min  som fick namnet Isabelle mariell sjöblom rabete  hon väde då 2714 g  var  47 cm . Lång  i dag är hon 6 årigig  tjeje med massa  bus och hyss för sig  :)  , så på lördag kommer  det lite  gäster  och firar henne  :)  då blir det kaffe  tårta  massa  bus  för alla  barnen  som kommer  .  Nu är  lugnt här hemma  sambon ligger sover  båda döttrarna sover i sina  sängar  , jag ska göra en liten tårta . Morgon åt henne  :)  sen på fredag ska jag göra  smörgås tårta  en liten  sådan  ;) , hoppas jag lyckas  . Men ska  kolla  med en kompis  som gör  hur hon har  som fylling  :)  , nu får alla  ha en  bra kväll  /  natt  så blir en tidig upp  gång i morgon bitti  för  dottern hade som öskan att . Vi skulle komma  in  med  en macka  och någon dricka  sjunga  för henne  :) , mamma  älskar sina  små hjäran  dom ger mig sån  glädje och värme   :)    även min sambo har en stor plats i mitt  liv eller vårat liv <3 <3  .
hemma  hos mamma ( mormor ) i köket ute på ön  Fejan  utan för  norrtälje gräddö  :)  
1 Anna :

skriven

h vad mysigt blir hon hela 6 år nu stora fina bella hon kanske får nån liten present senare av mej låter som du haft en dag med full fart krama stora tjejen från mej kram

grattis Isabelle på 6 års dagen

Svar: ja hon blir redan 6 år åren går fort :)
Isabellemariell

2 anna:

skriven

ja dom gör ju det det märker vi på vår lilla prinsessa med redan i april blir hon hela 2 år vart tar åren vägen

kram kram från hopplösa natt ugglan hihi

Kommentera här: