Hendelse rik helg

Tjena   på er  alla  glad  som har  Cystisk Fibros & Diabetes , i helgen som var  så åkte vi till huddinge centrum köpte  lite  nya  saker  till barnen  som nya  vinter skor till  lill tjejen . Och hon fick en  ny vinter jacka  då hon bara har haft  overallen  tidigare :) , och så fick stora tjejen ochså en ny vinter jacka  i lite för tidig födelsedags  present  :) . Så var  jag köpte  ny  vagn en  Mackerinen  techno xt  för  den  andra  vagen  börjar säga , upp sig och börjar  bli sliten  den emmaljunga scotern  köpte  vi sprit ny år 2009 . Till första  barnet har vart super nöjda med den :) , sen blir det  köpa  lite  jul klappar  till nära  och kära  bara något litet :) . Har gjort några egna  ljus lyckor  som ska bli jul klappar  till  folk :)  ,  så  vr jag till stockholms cf-center  på huddinge sjukhus  i torsdags . Det  gick rätt  bra tycker jag  men måste ringa  dom på diabetes  höra när jag ska till  dom  :P , jag brukar inte  lyssna  på lugna faboriter   men  nu gör jag det  tror  det  är för dom spelar jul låtar  ända fram till  anadag jul . Jag gillar  jul en  för den är  mysig  för  mig är julen  en tradistion  att  fira jul med familjen , och bara  få ro om varan ;)  jag vill ge något fint  till min fina sambo och som är värdens  finaste pappa till sina två tjejer . Men vett ej vad  han ska  få ???  Jag och sambon ska  ju  gå och se  hyllings musikalen till Queen på globen ;) , kul få lite  egen tid  gå och se den  så  blir stressa hem för sambon sen  ska vi i väg  äta något innan  det  börjar . vad  som händer denna  vecka  tror  det  blir  träffa  min tjejkompis Jennifer  ta en fika  eller  lunch på stan  :)  , sen blir det gå på möt i morgon och på fredag  tror  det  blir ett  pass  på gymet  med  !!! . Man kan bli galen  på granen  över oss   dom håller på spikar eller  nu vad dom gör   så det låter   sjukt mycket  :( , men tur så vaknar inte  barnen  av det  :)  kl är ju ändå 22:16  på en söndags kväll  kan man inte  spika  slå . Med saker på dagen i stället  för på  kvällen natten  tycker man  istället  ??  Det  är  ett  fler familje hus  som sakt  nu hörs det  bara  snarkningar inne  från , barens  sängar  :)  jag  njuter  just  nu  här hemma   jag har  strykt  mina jul gardiner . Här  hemma  och har börjar  göra mysigt  här hemma in för julen det  är  1 advänt  den 30 noveber  :)  , så på lördag  kommer   det  lite  kompisar till  isabelle . Och så kommer  hennes  farbröder  och faster   på besök och firar  våran stora tjeje som blir  hela  6  år  :) , mamma pappa  älskar dig  över allt  anant   på denna  jord  :) <3  <3 <3 . Hoppas ni får  en bra  söndags kväll !!!
 
kram  puss / från mig  
1 Angelica:

skriven

sv: Ja, men det blir oftast värre i samband med att jag hostar och behöver en iv-kur, så ska be om det idag.

För dessa blödningar är inte alls roliga, blir rädd varje gång jag ser blod :(

-Hoppas att ni får en toppenstart på veckan <3

2 Angelica:

skriven

sv: Jo, jag använder tillskott för gravida och har även provat niferex, men min mage och kropp mår inte bra utav nån av dem :/

3 Angelica:

skriven

sv: Vi brukar köpa från Kappahl men dem har verkligen skyhöga priser på sina overaller just nu :/

Så fick bli en från Protech, med 3000mm vattenpelare, hoppas den är bra :D

Svar: okej hoppad den vart snygg på han :P
Isabellemariell

4 Anna :

skriven

Ett tips på ett ställe man kan köpa billiga overaller till barn jag hittade en overall på Lidl för 130 kr för ett tag sen till julklapp åt vår lilla prinsessa låter som du haft en mys dag när ska vi ses var så länge sen nu

Svar: okej anna men hur vatten tätt är den då ???
Isabellemariell

5 Anna :

skriven

hej Lena den var vatten tät för det var en sån overall som var vatten avvisande som jag hittade sen var den fodrad inne i själva overallen så den var väldigt bra tycker jag till henne hon växer så det knakar så hennes mamma har sagt att hon önskar sej en större storlek nu men hon använder 86-92 just nu fortfarande.

Kommentera här: