Helgen är övver

Tjena  på er  alla  hoppas alla  har haft en trevlig halloween ??  Vi hade  en trevlig halloween  :) ästa dottern var  på  halloween dico  hon gillade det  bilder kommer , upp i ett  anat in lägg på  hur hon såg  ut  :) . Så har det  var  pissväder hela  helgen  men  det  gör inget  för jag har gjort tolldeg till barnen , så vi har pysslat haft mysigt  i morgon blir det träffa  en  vän  :) . Mitt  socker  har  vart lite  väl lågt denna  helg  men jag vet  av vilken anleding , det är   och det är  för röda veckan som kom i går  :/ . Men det är tur att  man har  honung  mjölk mackor hemma  eller  godis  och läsk  :P , till middag i dag blir det  klyfft potatis  lövbiff  och någon god sallad  till det . Recptet kommer lite längre ner på bloggen  :)  , sen  hoppas jag kunna  åka  till sjukan byta  insulin pump  får se om   dom ringer från  Huddingesjukhus  när man ska  ditt  . Sen  tycker jag ni ska  läsa  leva  med diabetes   finns  en bra  bloggare i den som  har  skrivit omm sin vardag  och om hur  hans liv är  :)  gillar den  artikeln i tidningen ;) ,  
 
 
recptet på middagen  :) 
 
 
500 g lövbiff från (sverige ) 
3-4 st  vilökar som skivas ner  i stekpannan 
ca 3-4 mat skedar  olivolja 
1½ dl vit vin  som är god till ha  till mat  :) 
stek köttet  i pannan  häll på  vintet låt  det  koka i hopp  
lite  lätt  
lägg potatis  i  ugnen  :) 
 
1 Anna :

skriven

låter som du haft en härlig helg här har vi haft mysig helg med trots akut besök

Kommentera här: