Farsdag

Får väl börja säga GRATTIS till alla  som är  pappor idag även grattis till min pappa , och min sambo som är pappa  till våra två fina  barn :) . Idag  har  det  värkligen vart slapp dag här hemma  vi har typ kollat tv  myst  vart ,  i väg handla lite  till dagens middags  som vart  hemma gjord fiskgryta  :) . Den vart  god  så vart det hemma gjord  aioli till det och bröd  doppa i såsen :)  sen satt  , jag och baren kolla någon animerad barn film :P  sambon sat och spela fotboll på datan :) . Jag ska  peta i mig  lite  mat tror  jag som mackor  och något söt  så mitt  socker ligger bra under natten !! och i morgon ska lilla  bus ungen  på dagis  stora ill skolan , jag då  jo hem städa  damsuga  skura golven  när man är hemma själv  utan  . Barn sambo  ha ha ha  sen gör lite  kaffe   njuta av lugnet  :)  lyssna på musik  med  mera  , jag sitter  funderar  på om jag ska fixa lite egna jul klappar ?? Till när och kära  <3  . Nu blir  det   gör  anings gymna stik få loss  massa  slem  efter  ha damsugit  :P , hoppas ni gillar  min lilla tex  här nedan för   :) .
 
 tingen titel  på denna  tex  som är  skriven av mig  
 
Det regnar utan för mitt  fönster  men jag tror  inte  att  det är  regn som faller  ner ,
utan att  det  de är änglarna  som gråter  för någon som har lämnat . Våran jord  för  att  vaka över  sina när och kär , när solen kommer  fram igen  efter  att  änglarna  slutat  gråta  så har hadet  fötts ett litet  barn igen . Så låt solen få värma oss  så längde den  vill och lyssa upp våran väg ,  som vi går på  varje dag  som natt . Det regnar utan för mitt föster  men jag tror  inte att det regn som faller ner . Utan att det  är  änglarna som gråter för någon som har lämnat ,våran  jord för att  vaka  över nära  och kära  .
 
 
hoppas alla  får en fin  dag i det  blöta  vädret   som råder utan för   våra föster  och dörar och hus  i dag v:) 
 
 
 
kram / L 
  

Kommentera här: