Rubrik ???????????????

God dagens  på er  alla  !!   jag har inte haft någon skriv lust  vet inte   var för  :( , kan ha göra  med att man  tycker det är för lite  folk som läser och gör av tryck  i bloggen . Men jag fundera på kunna  läncka  till  olika  bloggar  som ni vill  läsa om :)  , jag brukar läsa  om Madde från Familjenanolunda och Blondinbella :) eller  vad hon heter  nu  ha ha ha  ;)  .Förr var  jag ingen  som läste andras bloggar  men har  blivit mer nu efter som  jag finner  lite  inspration till  min blogg  ;)  ,  brukar jag  ju som sakt  skriva  lite  om hur jag mår  i mina sjuk domar  som är  Diabetes & CystiskFibros  !!  sockret ligger   rätt  bra   tror  jag  :P jag ska kolla  upp det i morgon . räcker ringa till  sjukhuset  det regna hela dag igår  :(  blä  men sen  till kvällen  vart det   dimma  ;) , idag när  barens farmor och farfar  skulle åka i  dag till skavfsta . För flyga  så  var det  8+ ut  då var kl 07:10  på morgoen
jag tror  det  blir  lite  sol   ute  i dag en  kort sväng  , men  ska   gå ut  på liten promis  och blåsa sopbubblor  :)  nu blir det  sätta  på  en tvättmaskin klä på baren  lite  kläder  den blir det . En sen lunch idag efter som frullen vart  sen  idag   vi tog oss lite  säng sträckare   med att  ligga  kvar och da oss i  sängen  til 08:30  ;) , men så börjar det  mulna på  ute och blåsa  inte  kul så det lär bara  bli  gå ut på blakongen . Blåsa  bubblor  tror jag  hoppas det inte  spöregnar sen  :/  , vill ha lite  värme ute  nu och sol   blå himmel  så  man kan ha bara någon lite  tjockare  tröja på sig och  byxer eller  klänning  på sig   men ett .Teken på att  det  är  vår / för sommar   är att man  måglar tånaglarna  ;)  nu blir det  tomte grött  till  lunch  för  oss alla   här hemma , nu ska jag ta  hand om min fina  familj  ha en bra dag alla   :) 
 
 
 
puss kram / från mig  
1 anna:

skriven

låter som en bra dag men ett tips när du skriver på bloggen så måste du börja skriva lite bättre det är väldigt mycket fel stavat och då orkar folk inte läsa sen kan du göra som jag vara med i tävlingar sen tror jag det inte är så många som läser din blogg heller för att dom tycker att det bara står samma sak hela tiden gör som jag gör titta på min blogg och se hur jag gör

Kommentera här: