Rätt okej på sjukan !!!

Idag  var  på månad kontroll på Huddingesjukhus skulle vara på sjukan kl 10:15 idag  jag höll tiden :)  , jag ställde  mig på vågen  den visa på 56,6 kg  helt okej  tyckr jag. Och min lilla dotter ställde hon sig ochså då visa den på 10 kg  ha ha ha  , så busa hon med läkaren idag med  :)  men åter till läkara besöket  så  vill dom lägga  in  mig för  starta iv kur  på 10 dagar  och sen ska jag träffa  sjuk gymnasten  i samband med det . så troligt vis  blir jag  inlagd  på  infetions avd  på måndag om det kommer  finnas  plats  ,  dom vill att jag ska  må så bra  som jag bara kan när jag gör  spirre  och  cyklar  den 5/6 . På  sjukan  så  idag har man fått  pyssla  med ringa  runt kolla  om  mamma -mormor  kan  och svärmor-farmor ,  sambon är  ledig ons-tors-fredag  veckan som kommer . anars är det  väl som vanligt  rätt  lugnt hemma  hämtar och lämnar på dagis . Så ska man hitta  på saker med lill tjejen  ochså i går hade vi vart ute  lekt på gården i  sandlådan och åkt rutsbana  tills  pappa  kom ,  idag  var  vi ute blåste såpbubblor   som hon tycker är kul  så gick vi hämta syrran  på dagis . Sen kom pappa mitt i prick  när vi var på väg hem  så vart två tjejer  jätte  glad  se pappa  :) , nu blir det ta medicin  sen sova  hoppas  man får sova inte hosta  halva natten  såg nu att  månen  är  uppe  :)  för natten vilken tur at det inte ä full måne ute i natt  ;) .
 
 
 
ha en  bra kväll  / natt  alla  glada  <3 
 
1 anna:

skriven

låter som en mys dag tråkigt att du är sjuk men så är det med denna sjukdom du har hoppas du får må bättre snart

Kommentera här: