Har vart en lugn söndag

även om solen  har  vart  både frame och borta  så har det  var rätt okej  väder hela  8+  ute idag  :) , här hemma  vakna  vi tidigt i dag  hade  en  liten fröken som vakna  kl 06:30  . Och nästa vakna kl  07:00  mednas pappa  fick  sov morgon till 09:30 , sen har  vi pysslat och bakat  en  sylt rutor  till fika idag  :)  sen  har  vi bara  myst   baren har lekt   haft sig   nu ligger  båda barnen  för natten . Sambon var ut  med  några kill  kompisar  i går kväll trevligt  för han   då hade jag och brudarna  mys  med lite chips  godis cola ;) , det  var   minus  grader i dag ute när jag vakna till vid  04:30  var upp tog  lite  vatten  såg  jag  . Om det  är  bra  väder ska  jag och dottern  ut på promenad  :) , se  vad  vi hittar  ute i det  gröna  !!  jag testa köpa  chips från olw  som var  smak satta  med  vårlök och peppar . Dom var helt okej  tycker  ja  som dom får  ett  helt okej  stämpel av mig  ;) , så ska  stora  tjejen på dagis  vid 08:00  till 16:30  hon  sover som en stock vid  20:15  sen på kvällen  och liten brukar sova  vid  19:30 -20:00 . Så  jag har  börja  vinna  över  barnen  när dom ska  sova  på kvällarna  :) , det är något jag har  strävat efter   länge  men nu är det  värklig het  och då  får jag  den tiden  jag behöver för  göra  min ( sjuk gymnastik ) . Som att  kunna  inhalera  i fred utan att  någon ropar  mamma  kom  eller  som rycker i sladar har sig  ;)  , vist  är det lite  skärmigt med dom små liven   men  inte  altid  när man har  massa  måsten göra .  För man ska må bra  och vara  rädd  om sig själv  och ta  han om familjen  kunna  vara  en glad och trevlig sambo , och orka  göra  allt  hemma  som att  städa tvätta  fixa med allt  som ska där till . Se till att  baren har  rena  kläder   och mat  på bordet  , men   nu ska jag sluta  vara  så  gnällig av mig ha ha ha ha  . Hoppas alla  har  haft en bra  lång ledig helg   ??  Det har  vi haft  så var  vardagen till  baka  som mycket  annat  :)  !!  nu får nia alla  finna  hjärtan ha  en bra söndags kväll  .
 
kram puss  
 
1 anna:

skriven

Låter som en mys helg här har vi myst med syster sonen minsta som sa älskar dej moster Hanna hihi så söt han är lilla gos sen har vi jobbigt med pollen hela familjen så det är inte så kul just nu har det varit sol och moln om vart annat så det är rätt okej väder i min smak här äter vi nästan alldrig chips längre sen har jag tagit ett hårt tränings pass idag så nu är det gjort med så nu ska jag plocka ut ur diskmaskinen och fixa lite se vad man hittar på för nånting kul har just nu rivit ur hela garderoben och har hela golvet fyllt med saker som ska kastas så här är det full fart saknar dej

Kommentera här: