Det finns mycket jag vill göra och pyssla med !!!

Godmorgon  på er  fina  !!  idag är det  måndag  stora tjejen  är  på dagis  lilten hemma  med mig (som vanligt ) , idag  blir det damsuga  och skuragolven ( när  hon sover  lunch )  . Som rubriken LYDER  jag vill göra så mycket  jag sitter  drömer om bo  i en villa  med  6 rum & kök  då får  barnen ett  varsit rum  och  leka i  , och vi får ett  sov rum sen ett  kontor   och ett  gäst rum  :)   ett  pyssel rum  :)  för mig och barnen ha   . Men jag undrar när den drömen kommer  slå in för oss  alla  i familjen  ??  Jag vill ha en trägård med lite  frukt träd och bär buskar så man kan göra egen sylt äppelmos  med mera  :)  ,  men  än så läge  ligger  det som bara  en dröm i mitt huve  ;)  !!!  jag gillar  pyssal  med trägård kunna odla det man vill  ag skulle villa  ha  lite  höns  en katt  lite  till .Jag tror  ja vet varför  jag drömer  om detta  och det har och göra med ,  att  jag  kommer  från och med hösten bli hemma på heltid  för jag kan inte  jobba  på grund av min lungsjuk .Och att den inte är helt 100%   så vill läkaren att jag ska satsa på mig själv nu när baren börjar skolan och dagis till  hösten så har jag lite , mer egen tid  till  att lägga på mig själv som jag måste göra :)   men samtidigt  . Vill jag kunna försörja mig på lite saker man kan göra  antigen kunna  måla lite  saker  eller   odla kunna  sälja  med mera  :)  , jag  hoppas  att  solen kommer  fram i dag   då kan det regna  i  kväll / natt   hoppas det värmen kommer  snart ochså . Så är tvättmaskin klar ochså ska häng tvätten när dottern sover lunch   just nu  äter hon lite  lunch  som grött , hon var inte  jätte  hungrig så får hon melon till till mellis sen  när hon vaknar  :)  . Imorgon blir det  huddingesjuk hus  träffa  läkare  / kurator  :)  
se vad dom säger det är ju  bara månads koll   på  sjukan !!!! sist  jag kolla  mitt HA1BC , låg på 63  det är  runt 7,0  men jag  vill veta  va det  ligger på idag  ;) !!!!!!  kul och se om det har gått  ner . vad händer  för er andra  under veckan ??  Men  nu får ni ha en bra  dag  på jobb  skola  eller  vad ni gör om dagarna  .
 
 
 
pussar / kramar  från mig  
 
1 anna:

skriven

ja det låter som du haft en bra dag själv var man på sista ip dagen idag gick dock inget vidare så nu är det slut tävlat för mej helt sen tycker jag så synd om dej att du inte kan jobba hoppas du hittar något jobb som inte kräver så mycket av din sjukdom du kan ju börja säla produkter från lr du har ju fått katalogen jag lovar det är super kul

Kommentera här: