Då var det sjukan i morgon !!!!!

Tja alla  glad  filurer  !!   Idag  var  jag och handla på willys  i Älvsjö det var toppen , så det blir fort skätta  handla  där  från  ba nu har  vi tre  butiker  välja på  Ica Coop  så Willys . Sen  har bella  vart  ute  prova cykla själv med viss hjälp av  pappa A  och  Denise  har  lek i sandlådan  med , kompisar på gården åkt kana   och sprugit  runt jag  har  pakat  äskan för jag ska  läggas  in på sjukan på huddingesjukhus :/ .  Inte  kul när  det ska vara  toppen väder ute  :(  men men  jag vill få bukt med hostan , och  allt anat där  till  om gör att  jag tappar  i vikt   :/  ett  bra täcken på det  är  att  jag inte behöver  ( göma  mig i vassen i år  ha ha ha  ) . så  farmor  kommer runt  12 jag åker  vid  12:30  till sjukan  :)  min älskade mamma  kommer  in  vid  20:00 - 21:00 , för hjälpa till med  baren på tisdag   sen  kommer  min sambo A att  vara  hemma  onsdag torsdag  fredag   med barnen . Idag  beställe  jag ett  extra sol skydd  till vagnen  för  fröken inte ska , få på sig all sol  när hon sover i vagnen under sommaren snart  blir  det  sängen  för  sova  men  först flytta mammas  stora prin sessa . Som håller på tappa  en tand upp nu  hn är jätte  glad för det  den kommer  lossna  i morgon eller  över  morgon ;)  , man har njutit  av solen i dag kan  jag lova  det  var fint  väder i går med  för  det  var dop  av min bros  lilla  kille .   :) Han var jätte  snäll i kyrkan  glad liten kille  på snart 4  månader  :)  kommer  komma  upp bilder på tårtorna  ,  det  var en tjej från farsta  som hade gjort  dom  dom var jätte  goda !!! det  var  hallon moss  och chokladmoss  i dom så var et  socker plast  över   som typ marsipan . anars har  det  vart  lugnt  här hemma idag   och morgon ska  stora tjejen  bella  upp hälsa på skolan mellan 09:30  till 11:00 , kul för  henne  sen  blir det äta  lunch på onsdag i skolan  sen nästa  vecka ska hon  upp  gå på fridtis  :)  Björn  kommer  hennes  fridtis pelagåg  att  hetta  . Och  han ska vara som extra fröken i klassen till  hösten   men hennes ,  ordinari lärare hade råka kossa armbågen  :(  tycker  synd om henne   men  hoppas hon kommer  till hösten !!!  mamma pappas  stora tjej börjar , 0:an till hösten !! vart  tog  dom här  6 åren vägen  ??  Kan jag undra över  tycker det inte  var så länge  sen . Hon var  mammas lilla  bebis  <3  nu är hon söt  liten tjej  i sina bästa  år   som har en enorm längtan för  att  flyga ,  till  farfar i portugal :)  hon säger  mamma när kan vi åka  flyga   jag vill åka nu . Det är   kärlek det   dom har en farfar som väntar  med  stora  famnen  i värmen på dom här två tjejerna  :)  nä  mina kära  vänner  nu blir det  sängen  för mig :)  ,
dröm sött  alla   mina  fina  vänner  .
 
PUSS / KRAM  
 
1 anna:

skriven

låter som du haft fullt upp men kolla stavningen lite vet jag det står kossa och inte krossa armbågen och moss stavas mousse sen heter det pedagog inte pelargog sen stavas heta och inte hetta idag har det varit piss väder ute men igår var det mys väder hoppas du snart blir frisk gumman inte kul att vara sjuk krya på dej

Kommentera här: