Tisdag 25 /3-2014

GODMORGON på er alla hoppas natten var bra :) , själv gick man upp vid 06:30 för hade en liten fröken som ropa mamma ;) gullungen min den stora tjejen vakna kl 07:15 . Igår var jag till diabetes och det gick bra :) jag är rätt glad över mina värden i Januari låg mitt Ha1bc på 60 , och nu i mars låg det 63 och det var bra tyckte sköterskan men målet är ju ligga på 50 i Ha1bc . Om några månader så jag har ett bra mål och de andra målet är att mina lungor ser bättre ut men det svaret få jag den 3/4-2014 , sen idag blir det hjälpa en vän hämta en barn vagn åt henne och möta upp henne äta en lunch eller ta en fika i dandryd :) . Så blir ut och fara och flänga idag kul kunna hjälpa sina vänner när dom ber om hjälp , sen blir det åka hem hämta stora tjejen på dagis komma på vad man ska ha till middag :) nu har stora tjejen vart . Duktig på morgoen här hemma och tvätta håret och kroppen nu blir det lämna på dagis , taxin kommer om 30 min :) hoppas dom fattar i dag att jag ska ha bakåt vänd bilbarn stol inte gör om samma misstag :) men alla ni fina läsare får ha en bra dag :) det ska jag ha och njuta av solen !!!! puss kram

Kommentera här: