Rätt lugn dag

Hej  på er  igen  där ute i vida värden !!   idag  vart  en dag  vara  hemma  tvätta  städa  lite   plocka lite i barens rum  :)  ,  sen  tog  jag och lill skrutt  bussen  till högdalen gick och titta  lite   gran  var till en  butik  kolla  om . Dom hade något nytt  :)   men nja  så där   vist  dom hade en flytväst   till rätt  bra  pris ,  sen  åkte  vi hen böt blöja  och  åt  mellis  sen tog hon en tupp lur  fram till  45 min  :)  .  Sen gick vi ner hämta  syster på dagis  jag satt  kolla på www.hemnet.se hitta ett  jätte  fint hus  dom vill  ha ca 3 miljoner   ,för huset   det  var  stor  tomt   och en bad pol till  huset   det är  i såna  lägen man ska  var  miljonär  tycker  jag . Ha ha ha  skulle  inte  vara  fel imorgon har dagis planerings dag  så  stora  bruden är hemma  med mig  :) , lär  bli  gör lite   lunch  som tun pannkaka och  göra  dricka kaffe  till  mig  så  ska vi åka till  band  ängen   busa  :) . Pappa  jobbar  ska jag ha  mys  dag med  tjejerna  tänkte jag   så ska  vi ha  med  bad kläder  för dom har en plask dam  där  som kan vara  rätt   skönt   för  baren om det  är  varmt i  morgon  :)  ??  Tänk  att  nu  har  alla  studenter   slutat  skolan   och börjat  vuxen livet  :) och alla  andra  skol barnen  har  10 veckors  sommar  lova  :) . Det kommer   nästan  bella ochså ha snart :)  vecka  27 är hennes  allar  sista  vecka  på dagis  i aug börjar ,  skolan för henne !! och  liten  har nästan fått  alla  tänder i munen   nu kommer det  två till  nere   snart är dom gluggarna borta med . Medans  stora syster  tappar  tänder  får hon sina  ;) ,  jag testa  göra  troll deg  men  den vart inte  helt okej  . Så får  köpa  nytt  salt  göra  om göra rätt   :P   ha haha    det  recpet jag hitta  var , 1 dl vatten  2 dl  vetemjöl  1 dl salt   1 matsked  matolja .   :)  Lär  bli att jag åker handlar i morgon eller  på  fredag  kväll  :) , då blir köpa mer salt  ha ha ha   lite  nostalgi  är det  göra  toll deg    min moster  gjorde  bra  troll deg  och även min  mormor :) . Nu är det säng dax  för  barnen sova   tror   liten  sover    redan  :)  , mamma  är  glad  då  ha ha ha  och snart  sover  stora  med  :)  jag ska  ta en  skol  med  lite  kräm och mjölk  och lite  kaffe .
 kolla  in denna  tjej  en  vän till mig  lägger upp hennes länk  här  kul se  hennes foton  ,  hon kommer bli en bra fotograf  tror jag  .
 
WWW.tintinhedberg.com  
 
 
Puss Kram  syns på san   ;)  / Lena  
 
 
 
 
1 anna:

skriven

Låter som en bra dag men tyvär har inte alla studenter slutat än roden har inte slutat ännu här har man tagit 3 timmar på gymmet så nu blir det packa väskan och gå ner till sjön och kolla hur varmt det är i vattnet Sen har jag börjat baka till min födelsedag med snart åker vi bort över midsommar ska bli såååå härligt att slippa roslagen en tid för hoppnings vis hittar vi ett hus där uppe med jag gick in på fastighetsförmedlingen uppe i dalarna och hittade ett hus som dom skulle ha 995 tusen för bra tomt och relax avdelning i källaren med bubbel pool och bastu i sånna lägen önskar man att man hade ett bra jobb som man känade bra på

ha en ba dag

Kommentera här: