Läkar besök på huddinge cf-center

God kväll  ut i stugorna  eller  vart ni bor nu  vill säga ;) ,  idag var det månadskontroll  den gick väl bra som alla  andra gånger   jag blåste lite  bätter i dag  då låg det  på 40 %  i blåsning  . Men jag ska upp  till 50  börja  med  och det är  10 %  mer  en vad jag blåst i dag  !!  så börja med små mål  så här i början  så nu har ni alla  något ,  nytt  att  följa  se hur  hur jag lyckas med mina  del mål och slut mål  slut . Målet är komma  till baka på 80-90 %  så nu blir det  börja gå på  gymet  börja lite småt  vecka 27  :)  , hoppas det  går bra   då kommer jag tränna  på samma  ställe  som en av  min andra cf  kompisar tännar på kul med någon man skänner  . Ochså  då be höver man inte  skänna  sig  dum  i huvet  ;)  stå ser fånig  ut  ha ha ha ha , så GRATTIS  till min vän och hens  finna  man som fick en liten Nelli i dag  :) . nu sover  dottern  hon somna vid 19 tiden  sambon gick och lyssna på  musik på mobiln  och ligger  och läser   något tror  jag ,fin juni kväll  solen är upp änu  synd bara  att  det inte  är  varmare ut  .  Jag vill  bara  upp lyssa  för er  alla  som vill ut på ut flytkt över dagen , kan ta  Sjöguld och Sjöbris   från ström kajen  inne  i stockholm och ut i skärgården  och hoppa av vid ön Fejan . Gå en fin promenad  till Sjöbloms Fisk  köpa  nyrökt  sik lax räkor  med  mera  ta med hem ,  och då vill jag  bara  ochså tala  om  att  fisken som är varm rökt  klara  sig ända hem till  kylen i Stockholm :P . Där kan den ligga  ca 5-7  dagar  men tor  den är  upp äten innan de , i morgon  kommer  mamma pappas  stora  hjärta  hem  efter  en  vecka hos  farmor  i dalarna  :) . Då har hon en lilla syster  som kommer  skrika av lycka  :) som få leka  med  syster  igen , snart  blir man gammal  med  ha ha  enligt sambon  ;)   eller  vad tror  ni ?? Om 6 veckor FLYGER  VI  TILL VARMARE  BRÄDGRADER  HELA FAMILJEN :) , För  träffa sambons  pappa  barnens  farfar  sola bada  äta  glass  i stora lass . Äta melon  oliver  med mera    men  vi ska åka   ut  Till Fejan  i sommar  ochså , då blir det åka båt  ut   från stockholm  vi satsar på när det är  blå himmel sol  mys väder  :P   . 
 
hoppas alla  får en trvlig Torsdag   
1 anna:

skriven

Låter som en mys dag Hä är det sjukhus besök med och även provtagning för sambon och jag ska försöka jaga läkare på norra vårdcentralen Nu är det bara 5 dagar kvar till man fyller år så nu är nästan allt klart bara tårtan kvar som ska beställas

Kommentera här: