Hela dagen i Farsta med familjen <3

Igår kväll kom  våran  stora  bus unge  hem  efter  ha  vart hos farmor och farfar i en  vecka  :) , i dalarna   så nu hela  familjen samlad igen de  märks på lill tjejen  hon sover  nu  innan  kl är 20:00 . Så sov farmor  farfar kvar  här över natten   för  sen åka  på morgoen hämta farmor  nya mbil  och för  plocka upp farbor , för han ska upp tälta  och vandra   i dalarna  ;)   sen åkte  vi till  Farsta för  handla  lite  kläder   som bad kläder åt oss  alla  . jag handla mina första nya  tränings kläder  jag ska börja  träna lite  smått  i veckan , efter som sambon börjar  sin pappa ledighet  med lill tösen   då blir  det  träna  med en av mina  vänner .  Som går på samma  gym  i huddinge centrum  :P  i morgon blir det åka på dop  till några  vänner , och även så mamman i den familjen gudmor till våran älsta dotter  . Så har det  hänt  lite  saker  i blommlådorna  på ballkongen  buskkrassen , har  börja blomma  :)  mysigt  och snart kan man skörda  egen odlad  vit lök med  :) . Har satt  dill med  få se om den tar sig ??  Hoppas min doft ranka  börjar  blomma  snart den har  skickat ut  massa  nya  blad , hoppas  på lite små vita klock linade  blommor   även ute har jag plnaterat något  konstiga  slingel väskter  som  ska komma  med  blåa/ lia  . Klockliknade  blommor  ochså  får se  om dom kommer  upp  innan  sommar en är  slut ,  och även att  tomaterna  hinner  mogna med :)  . Hoppas på  bra  väder i morgon  !!!   det  blåser lite ute  nu ser jag när jag sitter  vid mitt , köks fönstret  kommer  ladda  upp foton  här i morgon efter  dopet . på vad lill  killen får i dop present   från oss  alla  här hemma  han kommer  bli en snygg  liten  kille i det  till  hösten  passar det  nog  han  ,  ha en  bra kväll  
 
 
kram 
1 anna:

skriven

kul att hon vart uppe i dalarna jag hämtade min nya mobil på posten igår så nu har jag äntligen samsung s 4 kul med att träna på gymmet kul att handla lite nytt det gjorde jag med innan vi for upp till dalarna till midsommar lite nya bad kläder och lite annat kul att det händer lite hos dej det händer massa saker här ute i vårt växthus med vår körsbärs tomat planta har vuxit jätte mycket på senaste tiden så nu får vi se om vi får några tomater idag är det bra väder på min födelsedag

Kommentera här: