Lite kul med familjen

Godkväll  ute i  vårt av långa land  :)  vi  har  var  gjort lite  roliga  saker hela familjen  i Måndags ,  var  vi till  skansen kolla på alla djuren  isabelle fick klappa ormen snoddas  på  skansen . Det  var  varmt  och sol så jag bräde mig på ryggen och axlarna   i ansiktet  ;)  ha ha ha , sen  i torsdags  var  vi  ut till tyresö  till albysjön bada  men då hade  vi en badkruka  och en som trivides som fisken i vattnet . Sen  var  vi hemma  hade  lite av familjen på kaffe  tårta i lördags   och jag fick rätt  coola  rose vin glas  :) , bild kommer  upp senare  i  ett  anant  inlägg  .  Idag  Söndag  var  barnen bjudna på  4 års kalas  hos  ett  par  vänner  till oss  i familjen .  kul barnen trivides  på landet   ;)   tack till  marre och hennes  familj  att  vi fick komma   på  kalaset  , i morgon blir det ringa  och boka om tiden till sjukan .Hoppas  på bra väder men  får kolla  väder kartan ;)  i veckan som kommer  lär  vi åka ut  i skärgården  med , Sjöguld eller Sjöbris inne från ström kajen och upp till Fejan  :)  hälsa på mamma .Pappa ( mormor morfar  )  även min syster  är ute   och  troligt  vis  min bror  hans  familj  ;) , nu här  på kvälls  kvisten   vart det  måla  med  barnen  nu ligger  en för natten  hon har fått en  flaska välling . Den andra ska gå  och borsta  tänderna   sen lägga  sig för  sova  :) , sambon kollar  fotbolls vm   i kväll på tv så jag sitter  vid  datan en  stund i kväll  :) . Och i morgon är det  Prinssesans födelsedag  och en anan  vän till mig  fyller  år   då med   hoppas dom får  bra  väder  då  :) !!! , nu ska jag sätta  lite   fär  på tåna  ; )  men  hoppas  ni alla  får en trevlig  söndags  kväll   i alla  ära  ;)  
 
 
puss kram från mig  
1 anna:

skriven

jag har solat och badat massor och bränt rygg och axlar med så du är då inte ensam om att ha bränt dej kul med födelsedag men min glömde alla

Kommentera här: