FREDAG HELA DAGEN ;)

Idag  har vi tvättat   ska tvätta en  sväng i morgon med !!   ,sen fick jag och lill skruttan för oss  att  vi skulle åka till globen handla men när jag kommer till högdalen. Upp täcker jag att  plomboken  ligger hemma , fan  sägr jag men då vart det en trip till huddinge centrum  . För handla  ett par nya jenns  i stor lek 26/32  
och en  längr form av munk jacka  på rea  på hm  för  100 kr , och ett  kar stikade  legings  för  barn  och två delad pyjams och fin mössa  med en sovade uggla  på med liten roset ;) . För lilla skrutt fian  alla  sover sen kl 21  här hemma  kul fredag men  rätt  okej  jag kan sitta  , skriva här på bloggen  och surfa runt utan någon som skriker  eller  rycker i  data  sladen ha ha ha  och på tv3  går filmen twister  !!  . Imorgon ska  ska bella  åka skriskor med med sina  faster Linda   och farbor Vicktor  , jag ska  åka  handla  för  fylla på våran kyl :)  kan behövas  lite mat hemma  :)  . snart  blir det hoppa  i säng för sova  dröma lite   ,
hopas  morgon dagen blir  bra  .  
 
 
puss  / kram   på er  alla  där ute  
 
 
1 anna:

skriven

låter som du haft en dag med full fart och även en helg med full fart med man hittar mycket fint på rea nu skönt med lite lugn och ro själv bakade jag 41 st korintkakor till imorron

Kommentera här: