äntligen är man hemma !!

Hej  mina  kära  blogg läsare  nu är jag till baka  på hemma , plan  efter ha legat på sjukan över  helgen från fredag till idag  :)  för man har  haft  hög  feber   lagom kul . Men i går  så hade jag ingen feber  och ingen feber i dag häller   så jag fick åka hem  till  mina tre  hjärtan var  av att  lilla  tjejen  , har  feber   sen i  går  så blir åka till  läkaren i morgon med henne . Se vad det  är hoppas  inte  på det  värsta som är  ( urin infektion ) se  vad dom säger om henne , nu har hon fåt  alvedon sover  bervid pappa  i sängen  :)  vårat lilla  hjärta  det  stora hjärtat sover i sin säng  med sin förbi  pippi  som denise  säger  :P . Något  som börja irre tera mig  att  mitt  socker  leker  med min kropp  :(  den  ger mig flera låga  värden  en höga  värden  !! , börjar  fundera på vad det kan  vara har sägt  min bolus dos  på pumpen  :)  så jag har  ca  20 enheter  totalt ,som går in  alltså en enhet  varje  time . Vad som anars  händer här hemma  i veckan  sambon och jag ska kolla . Ögonen på tisdag sen  på ett  möte  vid ett   som vi båda ska var när varande  på  :) , snart  är alla  jul klappar klar  :)  med  finns  några personliga jul klappar jag ska  fixa  så hitta  på något kul till   min bros  lilla son som snart är  1 år  :) .  Men det blir han inte  fören den 22 januari månad  :)  ,  tror jag vet  vad han ska få av kusinerna  och oss  :P  så  nu sitter  dropp .Bubblorna på så det  gå rätt  fort   in i kroppen som är dom slut  vid  22:30 ca  hoppas jag  ?? Ett  tipps  till alla  godis  grisar  ha haha  om ni vill ha godis   ta köp söt madlar  knapra på det  i stället  :P fick det tipset a en kompis  till mig  :)  !!  det  funkar  !!   men nu  får alla ni sköna personer som läser  min blogg  ha en så bra söndags kväll   för jag säger tack och hej  på  åter  sende i  morgon ;) 
 
trevlig andra advent   ochså  inna  jag glömer det  
kram 
1 Anna :

skriven

Härligt att du är på benen igen gumman inget kul att ligga på sjukhus med feber det går nog över ja tror att alla är sjuka numera för det är den tiden på året det går över till och med jag har känt mej krasslig men är bättre nu hoppas jag.

Ha en fin vecka på dej kram från mej

Svar: Tack japp nu är jag på benen igen men lill fian här hemma har haft feber och hosta och snorar har sig ju st nu
Isabellemariell

2 Anonym:

skriven

åh lilla stumpan då ja nu går det massor med förkylningar och influensor tack o lov så har jag klarat mej

Kommentera här: