Torsdag med sol

Hej hopp på er  alla  !!!  idag vart  upp lämna stora  tollet  på skolan sen , hem hämta mini s väska kudde så hon kan sova på dagis  :) . Sen ska jag till sjukan  en snabbis  för  jag har  fått  mysko  blå märken mellan  lill fingret och ring fingret , och ett  större  sår på  långfingret  som var som en fyld var bula som gick hål på  :(   ska kolla  vad det är  fel  på mig  och medicinen  . Tilll  middag  blir  det  kyckling  pomes   med  majo  och kertsup :) ,  sallad  med  :)  så ha  våra nya  fotot   komit  till  köket  :)  bilder  kommer  inom kort  :) . Hoppas det är  sol hela  dagen   regnet  kan få komma  på natten  ;)  det  går  super  bra för  mini  på dagis , hon leker  har  kul  äter  bra lunch  och sover  gottt   med  :)  jag sitter  med  kopp  kaffe . Njuter  av lugnet  men ska ta göra ett  ryck med bädda  sängarna   och plocka i och ur  diskmaskin  här hemma  så det  blir  rent  och fint i köket   :) , 
men jag  önskar  alla  goa  läsare  och nya  bloggare  en trevlig  dag   både på hemma  plan  och på jobbet . 
 
puss  kram  
1 anna:

skriven

Låter som en bra dag Här skiner solen så nu blir det stor städa och sätta upp nya plafonderna i tv rummet Sen blir det kolla på tapet färger och Ny Golv matta till sovrummet och köket sen blir det tapetsera hallarna här hemma så nu blir det fint kan jag lova ha en trevlig helg

Kommentera här: