Slap söndag idag !!

 Idag  har det  vart  slap dag  eller  vad man säger   vi gick upp  runt  07:30 i dag , åt  frulle  baren åt  flingor med mjölk  och en liten macka  till det  vart det äppel dryck från Bravo :) . Sen  har  vi  små städat  tvättat  lekt  byggt med lego och lill fröken och jag har  bakat  choklad bollar  , sen fick jag för mig att  baka mat  bröd  det  vart gott  . till  middag  vart det  kokt potatis  och stekt  ströming  och rom sås , på  det  och  skirat smör   båda baren åt upp middag en  :)  . Imorgon börjar lilla  damen gå på dagis  mellan kl 08:00 - 16  och  stora  ska upp till skolan , senast  kl 08:45  ska hon vara  där   skolan börjar kl 09:00 -13:00 , sen är det  fritids  fram till 16:30  ca  berende på vem av oss  som hämta :) . Jag ska till  sjukan  kl 10:30 ta bort  nålen  se om jag kan blåsa i morgon då blir , det bara  dricka  kaffe  på morgoen   så man inte  . ( Mår  fan efter  att man  har  blåst hostar  upp allt  ) och lite  till   sen ska jag börja  träna  igen  nu  efter ha vart  sjuk   ta lite mjuk start  :) , har  fått  så bra tips  av en gammal klass  kompis som stränar   nästan varje  dag så jag tackar henne . Ochså lite för peppningen  med börja  täna  :) , så  har ju min under bara syster  som  har en villje struka till 110 %   så jag skänner  mig extra peppa av er   Älskar dig syrran Lollo  <3  .  Hoppas på bra  väder i  veckan som kommer  osdag såg  rätt  bra ut   runt  20-21 grader ut  :)  !!!  så  på fredag till  lördag  ska A på kick off  med jobbet  :)  hoppas han får det  trevligt  ??  På den  jag brudarna får ha mys  kväll  hemma  kolla  film och äta något ,  gott  får  se  om  min  bror  kommer  över om han kan  man kan ju alltid  ringa fråga  ;) . Hoppas alla  har  haft  en  bra helg ?? Som jag och min familj har haft det  oav set  om ni har vart hemma  och sofftat i soffan eller , vart ute  i spåret eller  på  krogen  härgat runt   haft  kul och trevligt  . kommer  upp  bilder i  ett  anant  in lägg  
 
 
 
PUSS /KRAM  på er  alla  där ut   som jag skänner  och inte skänner  !!!! 
1 anna:

skriven

Låter som du haft en mysig helg Här har vi haft lugnt alla fall var ut i skogen igår plocka svamp Jo jag såg med att det skulle bli bra väder så nu får man passa på att njuta hoppas vi kan ses nåt tag framöver om du vill vill säga

Kommentera här: