En dag fullt med ös

Tjena  på er  här inne  :)  idag var  jag till  läkaren vi 13 tiden   för kolla  upp ,  mina  myso blå märken och mag onda  . Jag fick svaret  mag  katarr  ( magsår  )  så jag fick medicin mot  det .  Inte kul få ont  i magen eller  i kroppen  när man äter  pencelin :(   varje  gång   så nu blir det  med  en tablet  vaje  morgon , och ett pulver  som gör att  mangen ska vara  lugn :)  . Så a fick hämta  lill tösen på dagis  och jag hämta stora på fritids :)  ,  nu sover alla  här hemma  jag ska sätta  drop  och sitter och lyssnar på rock klassiker på radion . snart hoppa i säng sova   hoppas alla får en bra kväll natt 
 
 
god natt  
1 anna:

skriven

Testa att Köpa en fil som heter Dofilus på ica butiken den hjälper garanterat den äter jag när min mage dummar sej Här har det regnat lite nu och nu skiner solen igen och imorron Lördag blir det mys för då invigs nya badhuset på Södra berget och en blir det bad och fullt ös Snart blir det balkong rivning Här hemma så i helgen är det sista dagarna innan den är borta så nu får man passa på att sitta där ute Snart är det dax att fara iväg och det ska bli super kul och bebis mysa lite med vårat lilla gos

Kommentera här: