Torssdag 23/5-2013

Idag ska sambon i väg med jobbet äta middag träffa arbetes patrners :) , så då blir det bara jag och tjejerna hemma hela dagen men jag oh lilla tösen ska åk till Farsta hämte en present :) . Och hämta ett paket med linser på coop i högdalen sen hem , hur fan tänker ungdomar när dom bräner bilar slänger stenar mot ambulansen . Brandkoren dom har tänt på polishuset i rågsved :( kan dom inte sluta nu med detta ?? Men hoppas dom lägger ner snart med att bräna bilar slänga stenar och hur kan man låta sin 10-13 åring gå ut mitt i natten ??? :/ Jag hade aldrigt till låtit mina döttrar gå ut så sen när dom är 10 -13 år , gammal dom har skola gå i skola först sen träffa vänner annars blir det inte . Bra i slut ändan om man inte sköter skolan i ung år :) i går tvätta vi här hemma och städa lite , hoppas det blir lite sol i dag och alla dessa moln försviner bort och blir blå himmel ute :) . och lillan sover ni vagnen sväng och stora ska borta tänder , och kläpå sig snart för dagis :) sen ska jag gå vidare till bussen mot högdalen . Och byta buss till farsta centrum för hämta presenten sen blir det väl åka hem göra lite lunch och göra lite kaffe till mig , till frulle idag vart två hårda maackor med räkost och två ägg och en stor mugg kaffe :) till dottern vart det mackor och mjölk :) . Nä nu blir det gå ta fram , kläder till henne ha en trevlig dag alla . puss / kram // Lena
1 anna:

skriven

mysigt för honom äta middag med arbets kompisar ja du lena dagens ungdommar är inte kloka dom har stora problem som gör sånt man blir så trött på det kul hämta en present med tvättat blev det här hemma med idag ska jag nog inte göra nåt hade vart kul om vi kunde träffats och ta en fika

Kommentera här: