Måndag den 28 Maj

Nu var det  ett  tag sen jag skrev på  bloggen  :) ,  men nu hoppas jag kunna  skriva  lite  igen . Det  har Vart  varm vecka  vi  hade  det var rena  sommar , värme  det var skönt  jag har fått  lite färg på kroppen . I går var  vi till Albysjön och hade picknik hela familjen , och våran lilla tock fia  fick för sig att  bada hon bada säkert i 20-25 min  tycker det  var kul . Sen frös hon och gick upp  fick klä på sig, sen har  vi inte gjort så mycket  vi har  vart hemma  vart ute  lekt  och myst  bara . Sen i dag var jag till Huddingesjukhus och träffa läkaren och fick svar, på års kontrollen  och det  var  okej  sa läkaren :) . Och i morgon är  det  ultraljud  på den lilla bebisen i magen  <3 , hoppas allt ser bra ut   och den växer  som den ska  :)  vad  har  ni andra gjort ihelgen ???  åter  kommer i morgon  :)


ha  en trevlig Måndag  :)

kram / Lena

Kommentera här: