Tisdag

God kväll på alla  först idag  åt  vi frulle  gott   en kopp kaffe på det , sen ringer  min mobil kl 07:45 då frågar dom från jobbet om jag kan jobba  mellan 10-15  jag sa ja  om det  . Så har  var på karolinska instetutet  serverat  mat  kaffe  kaka och fruktsallad  :) , sen vart det  åka  hem  hämta  lilla hjärtat  från dagis   gå hem laga  mat   till oss  tre  här hemma . Sen har hon badat  och nu ligger hon i soffan kollar  på sin pappas  mobil på skobido :) , snart skahon sova  för  kväll hoppas jag ?? Om hon sover hela natten så är det  3 dag i rad det  är  bra  :) . Sen tala  min pappa  om att  kaffe  sänker blodsockret  så därför  blir  man låg ibland  :/  inge  , jag mår  bra  annars  om alla  undar över  det  :) ??  tänkte  vara  lite kul  ha ha ha  . tänkte  berätta  om  5  saker  ni inte  viste  om mig ,

1 : har  blåa ögon
2: bor ien lägenhet på 3 rum kök 
3: gillar  kolla på käder  fika med vänner
4: jag fyller  29 år  den 10 Juli
5: har  värdens  bästa  familj



mvh /lena

Kommentera här: