20 Juni

Godeftermidag  :)  tänk att  det  är  Midsommar  på  fredag  , vad  fort det har gått  hoppas på lite  sommar  värme snart  ute  :) . Sen den 2-5 juli kommer  jag och dottern var ute på Fejan  hos mormor och morfar  ;) ,  mysigt  få träffa  dom igen :)  se om dottern kan få rida på engel .På min systers häst   ska  väl ut och gå med  Rist  ochså som är en nordsvensk , annars blir han tokig  och sen räkna jag ut det  är  134  dagar  kvar tills  bebis  kommer  <3 . Så jag är i 6 gravitets månaden  :)  tiden bara  rusar  i väg , sen var jag till diabetes läkaren och bm  i går  och det gick bra . Ska till baka  ditt  den 10 Juli sen den 3 aug ska vi på nytt ul  då ska sambon med <3 , då får vi se den lilla igen längtar  hoppas juli månad går lite  fort  tare  :)  ??  Hi hi hi  vad ska ni alla  andra  göra  under  sommaren och , midsommar?? Så har man fått moderskaps intyg som jag ska skicka in till fk .


ha en trevlig midsommar


kram

Kommentera här: