Söndag med familjen :)

Godeftermidag !!  Börja  dagen med  att  tösen vakan , kl 06:20  tyckte det  var  bäst ropa på mamma  :) . Så  jag gick upp satte  på tv  fixa  en macka  åt henne   och lite  dricka , sen myste jag med mitt hjärta sen gick vi upp  åt   frukost vid  07:30 . Myste  sen kolla  vi lite  tv spela  lite pippi på mobilen , sen bestämde vi oss  för åka till farsta centrum . så vi var  väl hemma  igen vid  13 tiden  med en sovade bella som vilar  lite till  i vagen , hjärtat mitt  och jag tog oss  en  kaffe  lite  kaka  som jag baka  :)  . Hjärtat hitta  en puke tröja och 2 par boxer , sen var vi in på bokia kolla på rea böcker  och fick tag på en bok om öl sorter  och en  pyssel bok till bella .  Sen en  dass bok  till toan :)  och i morgon  ska jag till sjukan och få ta bort  nålen som , jag har haft i 10 dagar nu efter  ha haft min kur med bubblor  :)  glad  blir jag  då  kunna  göra . Vad jag vill  utan att  alla  frågar  vad jag har gjort  , sen  har  jag en  så där undlig skännsla  i  kropen att . Det är något  som inte  stämer  med  mig  helt hållet   mina  bh börjar  bli små i kupan , jag som har  b i storlek i dom  nu är  dom för små  tycker . Brukar inte  ha  så även  när man ska ha röda  vecka , så får  se vad dom säger  på sjukan när jag ska  kolla  upp  det  i morgon med tänkte jag ??? . så får se vad savaret   blir  i morgon  på för middagen , vad har  alla  ni läsare gjort  i helgen ??  kul höra  vad alla  har gjort  ???


puss / kram från MIG  ;)
1 Anna:

skriven

ojdå lycka till på sjukan förstår vad du menar med att bhn är för liten du vet vad jag tänker hihi jag har vart hos mamma pappa idag sen har jag tagit det lungt idag efter den hemska promenaden igår annars har helgen varet lugn

Kommentera här: