INGEN RUBRIK IDAG !!!

God kväll på er alla :) Idag har det  inte hänt mycket  var lämna lillfian på dagis ,
sen gick jag hem och sökete jobb vila.En sväng för jag har vart trött  hela dagen
men trött  har jag vart  i flera dagar med ,i morgon skaman till sjukan ska vara där vid 13 tiden .
Men först ska  lämna lillfian på dagis sen hem äta, lunch  och kollar runt lite på jobb så med
tror  jag kan ringa  lite med  behöver ett  jobb nu. innan vi flyttar så jag vet att  jag har det ornat med
de  och att jag kan börja  när vi har flytta  och tösen på dagis , :) sen på lördag kommer  min vän Sandra med sin fina familj till oss  på middag . Men dom kommer tidgare  så kan barnen leka  lite så även kunna  vara  ute  och leka  om vädret till låterdet , hoppas på det  :) nu är det andra kvällen i rad som mamma pappas lillfia . Går och lägger sig själv i sin säng  med en sagobok ,hoppas detta håller i
sig för henne  då blir jag glad  hon börjar bli stor mamma pappas lilla flicka.Hon blir som sakt tre år i
november snart börjar hon i skolan om tre år Hjälp vad tiden går  fort  , får se och så på fredag  om jag ska hälsa på min granne Anna  och se  på hennes lilla. son David  som är en månad  nu snart om sara är friska  och ska till skolan på fredag :)  dom är så sötta sara och Elliot, är hennes två barn sen tidigar förhollande  med en kille  som är  snäll trevlig .


tack för mig  

Kommentera här: