4 Advent 18/12

God kväll i sturgorna  !!!  Idag har  det inte hänt så mycket  har kört bort  den trasiga tvätt maskinen , sen vart det  städa  här hemma  så här  innan JUL :) . Och  har en ny badad  tös  som sover  gott  nu , jag själv sitter  vaken  kan inte  sova :/ vet inte  var för  ??? men om någon tim lär jag var trött  tycker jag :) . Jag sitter kollar på sön som faller  ner  och lägger  sig  tyst, och mjukt på marken  inen har rört  sön .Den dena  som är  vaken är nog  tomten och hans nissar tror  jag ?? Och änglarna  som bor på molnen  :) !!! , som ser ner på oss  vill oss  väl och vakar  över oss  utan att  vi vet om det  :) . Imorgon träffar jag min syster och pappa ska bli trevligt , att  träffa  dom :)  längtar  till i morgon tror  tösen får  följa med  ska ringa vc i morng . och boka tid  för  läkar koll på tösen
och om hennes  mage som inte är  som den ska  var , får se  hur det  går  få tid  hos dom sen  kommer  våran. Tvättmaskin  hem mellan 13-16 tiden i morgon  hurra  hurra  då kan jag tvätt,  igen hemma  i stället  för  tvätt stugan som alltid har  var  andra  som tvättar  över  på min tid  :/ .
god kväll från mig

Kommentera här: