ska man gör ett sergöst snack om min lung sjuk dom ???

Som alla vet  har  jag en lugnsjuk dom som heter CystiskFibros och de är ???
en med född sjukdom lite fakta , så alla  hänger med  vad jag pratar om !!! för att
få sjuk dom en så måste både mamma pappa . Ha den genen för sjuk dom för att barnet ska bli sjuk,
i den en kort fattad medning  av  sjuk dom en var  det  nu till mig . Jag har som sakt  haft hosta sen 3 år till baka snart fick de sommaren, 08 när jag vänta min älskade lilla dotter och läkarna. Tror  att  jag har fått  svamp i halsen?? men dom är inte  säkra  på vad de  kan vara  häller ?? Så hoppas  dom kommer  på något anant  till mig ??Börjar  bli läss på att  hosta !! och för att  jag inte mår bra så får jag bara jobb 25 %, och det är = 1 dag i veckan inge kul att behöva jobb så lite .Vill jobba 50 % men vad ska man gör  när inte  kroppen vill som jag vill  ??? Men det finns inen som vill anställa  mig på 25 % ,eller gör  det  i så fall  kan den persoen skriva  till mig :) ??? Så läget är nu med mig så får jag ta medcin hemma  i intermeit bubblor ser ut , som en flaska  med en sillekon gumi liknade balong. Som är fylld  med  medcin som jag ska ha i 10 dagar  ,slipper ligga på sjukan i 10 dagar  så jag lekar sköterska. Hemma själv  har gjort det  i flera år  hehe he ,till något roligt  då på lördag  åker jag tösen ut till mamma pappa med flera  :) !!! vad ska  ni alla  andra  göra  på påsken mer en att  äta  påskmiddag ???   vill ha  lite mer tips  vad  ni alla  vill läsa på min blogg så hjälp mig ??? snälla  :)


GLAD PÅSK PÅ ALLA

KRAM Lena

Kommentera här: