GOD MORGON

Jaha  då var det  en ny dag  och det är onsdag !!  vad händer  här hemma  jo jag ska  lämna  busfröt  på dagis ,
sen blir  det  att  åka  in till stan  och göra  praktiken .Och åka till amf  för  att  skriva ut  lite  cv papper , som jag ska ha för  att  kunna  söka  jobb  så  sen  i går  kväll  var  jag på ett  möte . Om ett  annat jobb  hoppas jag får  svar under  veckan här  att  jag är en av dom 30 st som sökte  jobbet   får  de  under jul och kan,  nog bli mer  skulle  vara  kul det  för det  var  ett  litet  mysigt  konfenrans  och restaurang  dom hade .  Nu sitter  man här  hemma  och äter  frukost  med te  och en macka så har  Isabelle  fått  välling,  och en macka  och så  hon börjar  dricka  mer  välling nu  igen till frukost  tror  hon tycker  det är  gott med.Lite  annat  en oby varje  morgon till mackerna 
och sen i dag  ska  det  nog bli läghetes visning för oss hoppas , jag :)  får  se  jag ska  ringe  henne  här innan  jag går till dagis  med Isabelle  .  ha  en  under  bara  dag  nu alla 



kram från mig

Kommentera här: