går dagen vara så där

Godmorgon på alla  !!  Igår  var  vi och handla  mat  och vi fick vår  säng stome  hem , och det  vart  fint  tycker  jag 
ska  ta  ta  foto på den  och lägga  upp  på bloggen . Och sen till middag  vart  det  en sockerfri cider  och tackos till middag sen vart  det  lite  data,  och sen  ringer  min mobil  och det  är min mor  som säger  att . Min farmor  har gått  bort jag så klart blir läsen för det  tycker  det  skänns  jobbigt , att  det har  hänt  men  nu behöver hon inte  mådåligt  att  inte  kunna gå  eller  inte komma i håg saker . Så  min farmor  var född * 310506* dog 190610 +  jag kommer  att  sakan min famor  som jag saknar min farfar , när han gick bort  år 2003  inge kul det  häller  men  i dag ska vi till en tant . Vid namn moja  hon är  96 år  hur trevlig  som helst av sig  hon tycker det  är,  så kul att  vi kommer  men  vi ska ditt  vid 13 tiden  inan dess  ska vi in .Till stan  en sväng  och kolla  i butiker  och lite så för det  är  fint  väder   ute   tycker  vi  :)  ,och får se  om det  blir  en glass för oss tre  jag kollar  ut nu. Genom fönstret  så ser det  ut  som det håller  på mulna på inge kul om det  blir , regn  i dag  ;(  hoppas inte  det  så i morgon blir  det  jobba  mällan 10-17  sen hem efter det  . Ha en trevlig dag alla  så hörs vi sen i kväll  :)


KRAM LENA
1 jenn:

skriven

sv; Okeeej myeas!!

Jag ska vara med min daniel :)

Kommentera här: