God kväll !!!

Så nu är man hemma  efter  ha  vart  borta  på semster med  familjen .
Till portugal och hälsat på min svär far i åkte, Den 11 jan kom hem den 25 det  var   bra 
men vi hade  regn och sol .Det är ju vinter  för dom när  som har  17 18 grader  på dagen
så vi hade  lite  sol  då vart det  22-23 grader  när  solen var uppe, På dagarna  vi var till stranden  ett  antal gånger  under den tiden de var  17 grader i vattnet  jag och Isabelle.  Var  ner till vattnet  och dopa  fötterna det  blir nog till sommaren som vi åker ner  i  två  vecker  igen hoppas , Vi på om ja få tag på ett  jobb snart  så man får lite  pengar  att  göra  saker  för.Så  nu går  vår lilla fröken bara  kryper  nästan inget  alls  hon är  så söt  när  hon kommer  med  nappen och snutte nallen  kollar  på oss  typ mamma  pappa , Jag är  trött  ja  vill sova  hon somna  i famen på mig i kväll. Det  var  så mysigt  tycker  jag hoppas hon sover  hela  natten  nu det  har hon gjort  nästan hela tiden  med  men hon drömer  en massa  saker  på natten , så hon blir rädd  då får  hon sova mällan oss  i vår  säng då sover hon med  till 08:00 det  är okej tycker  ja,  så  i morgon blir  det  lite  arbetes sökande  på dagen  och om det  är  bra väder ska  vi gå ut  en sväng .  jag kommer  med lite  bilder  från portugal

Kommentera här: