fredag kväll !!!

God dag på er  alla  !!!  så vart  det  pluss  grader ute  i dag  och lite regn !!
Fy säger jag om det .Vad  har man gjort i dag träffat en vän  och tagit en fika  med henne, 
sen var man till affären och handla middagen .De vart  taco till middag  så kom min sambos syster 
och hälsa på ochså i kväll och hon stana  kvar,På middag och en kopp kaffe  och hemma  gjord  dröm rull tårta den vart  helt  okej tycker ja.Sen  är min mamma ,syster  och kollar  på björn skifs  så hoppas dom har  kul i kväll .Och sen hoppas jag att  min vän tina  har fått  sin bebis i morgon
vår dotter  somna  vid  20:15  och nu sover  min sambo ochså för  nattten  och jag är  pigg som en nött
jag har  legat  låkt  i b-glukosen  under  kväll  och det har  vart  nere  på 2,4 sen gick det  upp till
6,9 sen gick det  ner  till 5,5 utan för klarning så jag har inte  tagit  mitt  natt  insulin änu för  att  kolla
hur  mycket  ja ligger  på i b-glukosen inan jag går och såver  för  natten ...........
vad  ska ni alla  andra  göra  i helgen då ????  sj så kommer  det  en vän till mig med sina två ungar  dom är  4-3 år  gammla  sen ska  vi på middag vid 17 tiden  i spånga  till  min granne  så det  blir  en trevlig dag  hoppas jag  .......




god natt  alla  nu

Kommentera här: