vart ute och gått !!!

Då har vi vart ute  gått runt  andra  gå stråket som vi har här var vi bor 
annars har det vart en lat helg här hos oss men till veckan som kommer  så blir de lite jobb på landet 
och under helgen som kommer  med  blir det lite jobb hoppas jag att det blir   och min pappa  hoppas jag kan hjälpa mig
med lite sker  som jag inte klarar sj på landet  ska ringa  min mamma  pappa  i morgon  och sen ska ringa min vän sandra som bor i norrtälje hoppas hon är hemma  i morgon  och kan svara på tel hemma sen ska jag ringa fsk och prata med dom
om det inte är piss väder i morgon ska jag gå ut en svängmed   om det inte blir en sån där dag  att man är ine halva dag
eller hela dagen  och gör ingen ting  det skänns så tråkigt att  inte ha något att  göra  även om jag tänker var med min lilla dotter  som är  4  mån på fredag  hon växer  så snappt tycker jag (  ler )  tänk om man kunde ge dom något så dom inte växer för fort  dom små livena  he he he he he  =)

tack och hej /  Lena

Kommentera här: