har träffat en go vän till mig !!!!!!

Hej alla  jo som sakt  så har det  regnat  mer eller  mindre hela dagen  sen på efter midagen
så kom solen fram en sväng  hoppas det  blir lite  värme ute nu  inana  den riktiga  hösten faller på  .
jag åkte inte till min farmor  i dag  men tänkte  det i morgon  på för  midagen   så hon blir  glad  och se  mig  och Isabelle ,
sen  satt  jag  och sökte jobb  på ams  och hoppas jag får  några  jobb  till  års skiftet  då min mamma ledig het  tar slut 
men hoppas kan man  alltid  göra  och söka  jobb som en dåre  så den som vet  någon  jobb  som är  med butik eller  något. Annat  som har  med affär  att  göra så tackar  jag ja  till att  jobba  och jag lämnar  mitt  cv  och bild på mig  och lite  så  vill se  hur det  ser ut  på det arbets stället som dena eller  den personer driver  så  här  är min imail adress
[email protected].


hej svejs Lena

Kommentera här: