Fredag Kväll !!!

Godkväll  på alla  nissar  :)  idag har  vi bara  vart hemma  tagit  det  lugnt , stora  bruden har  vart  på dagis  och att  hon har tapat  tand  numer  två  nere   innan  hon gick in på dagis .   ( Hon skulle skoja  med  en fröken på dagis  säga att  hon var en vanpyr  ;) ha haha ) ,  mamma  pappa s  tok fia   och den lilla  sover  gott  i sängen  sin  för  natten   men hon märker  att  pappa  inte är  hemma   efter som han är ut  med  jobbet  i kväll  :)  .  Nu sover  strora  i  våran säng  :)  sjag sitter i köket  vårat  och dricker  coca cola  för  mitt  bs låg på 4,1 ,  inte okej gå och sova på det   utan blir  äta lite  godis  så  har  redan tagit  mig  en macka  :)  . Imorgon blir  det  ta  lilla fröken i vagen gå hämta ut mina  bs stickor   på tobaks affärn i rågsved  av alla  ställen  :/   tycker inte om det  !!!!  ,  bättre  om  högdalen  vi coop  deras post  dom är  trevliga   mer  survis  :) .Så tummen upp  för  dom . båda  barn har  lek  vi har  spelat  x-box  kolla  på tven  med mera   nu  är  det  snart  läggdags  för mig med  tror  jag , har lite  ont  i pallet  tror  jag  får se när sambon kommer  hem i natt  hoppas han är  tyst   av sig :) 
 
 
god natt  dröm sött  :) 
 
 
 
puss kram 
 

Kommentera här: