Den 12 December

Godmorgon ut i stugorna  jag hoppas  alla  har fått en  bra natt  sömn ??  Det  har jag haft  för utom att mamma pappas   lilla  hjärta har  haft  massa  hosta i natt  är  snorar   har sig  :/  , jag tror  det  blir lite  sol ute   idag hoppas jag  ??  Sen är det rena  rama  isa gatan  ute   :/   men  vi tog oss upp till  skolan  fast det var halt . Senare ska jag min lilla mini  åka till kungens kurva dels för hämta min telefon som vart in på lagning , sen ska  vi handla lite  på kungen ica kvantrum  i kungens kurva  .  jag har tänkt   prova göra  Damplins till middag  åt mig och tjejerna  prova något  nytt  :p  hoppas det  blir  gott   :) , Pappa  ska på jul middag på jobbet   i kväll så vi får  se  vad  vi hittar  på jag  brudarna  :) . Just  nu hålller  tvätten  på bli klar   hör jag ha ha ha  ska köpa  kaffe  idag med som jag glömde i  går  så jag får i mig  lite  kaffe  under dagen , så har jag hitta  en ny hemsida  för  alla  små barns för äldrar som söker  mössor  filtar  kläder  . Med mera  dom är nya  i sverige   men  här  är  hemma  sidan  för  dom  ww.laurascircus.com  jag gilla massa  saker dom hade  där ,  en  mössa  som har öron på huvet   skulle  ligga  runt  298  kr   att  få hem skickade på posten  från dom :) . Sen  blir  det stor  städning  här  hemma  i helgen   :) kan behövas   och stora tjejen  räknar ner  tills  vi ska åka  upp  till  farmor & farfar , och katterna  jack asad och figo  :)  . Jag ska  baka  lite  i veckan som kommer   så vi har  bullar   och kakor till jul upp hos  dom  , sen ska jag åka  träffa  min mamma  syster  i norrtälje .För jag har  bestället  varmrökt lax  med  GRÄSLÖK gott  som tusan  sen ska jag komma  på göra något  eget  till jul bordet , som går äta  med  he he he  ;)  med sill  tror jag  eller  något med  lax  om man ska testa  göra pappas tomat  lax  till jul . nu ska  vi fixa oss för åka  fixa allt här hemma   :)  , nu får ni alla ha  en bra  fredag  :) 
 
 
 
 
puss  kram 
1 Anna :

skriven

låter som en full späckad dag kul att du ska till Norrtälje kanske vi kan ses om du har tid vill säga

Kommentera här: