Se de regnar ute :)

Hej i helgen har det vart fullt upp i går lördag var vi på dop till Frötuna kyrka i Norrtälje , för min vän Sandras dotter lilla Minova skulle bli döpt . Vilken tur vi hade med värdret det var sol blåhimel ute :) , sen vart det fika med smörgåstårta och kaffe kaka :) vi beställe taxi så den kom runt 14:45 . Så bar det av hemåt för våran del så kom våra vänner lämna sina två barn för dom skulle på läkar kontroll , så baren sov kvar här hos oss och vi har vart ute lekt i stora parkleken hos oss :) . Tills det börja regna en massa nu blir luften ren av regnet hoppas , på imorgon ska sambon jobba jag ska lämna på dagis ananrs blir det bara vara . Hemma och troligt vis kommer en vän till mig ska hämta en ska till sin systers , bebis lite mat som inte våran dotter kan äta efter som det mjölk i det . Lillan sover änu i vagen på balkongen ligger hör hurdet , regnar hela tiden mysigt tycker jag det är lyssna på det de är lite sövande höra det . Skulle nog somna om jag lag en dyna och kudde och filt ute på balkongen :) , i kväll till middag blir det ungstekt lax med grädde och rom sen hemma gjord potatis mos så lite grön med . puss kram på alla :) Lena
1 anna:

skriven

ja de regnar i hallsta med kul med dop nu firar vi mamma och blir bjudna på middag

Kommentera här: