Måndag !!

Tja  nu  var det några dagar sen jag skrv några rader   här  :)  , Och till börja med  ber jag  om ursäkt  för stavning . Ska bättra på stavningen  här  på blogg så det  går läsa  och förstå mig på bloggen ;) , Jag  fick åka hem i fredags  från sjukan  då när jag kom hem  hade jag en kram gå liten tös här hemma . Sen gick vi ner hämta stora tjejen på dagis  vid 16 tiden :) ,  idag har  man  bakat  lite   på morgonen  och sen var  jag upp lämna stora tjejen . På skolan vid 09:30 hon skulle  vara där till 12:30 för hon skulle ,  prova på få äta lunch själva  med mera  sen kom deras dagis fröken hämta dom  dom tre  som skulle till dagis  :) . Imorgon är det  bvc med vikgt  och längd på stora  monstret  tor  lilla  månstret  vill testa  hon med  :)  ,  ikväll till middag  vart det lövbiff  med wokgrönsaker  och klyftpotatis  gott  vart det . Tydligen åskar och blixrar det ute  i havet  hos mamma pappa  , satt och kolla på timels kök på tv4   vad sugen man vart på maten dom gjorde ;) . Fundera på  bjuda över  några tjej kompisar  och öra en liten tjejkväll av det hela   med  för rätt & varmrätt &  efter rätt ,   vad sägs om det  tror  ni  mina vänner om det  ?? Me något  gott  vin till både  för varm efter rätt . Någon som har bra  vin tips  ge mig  ??   Vilken av mina tjejkompisar äter  fisk skaldjur & kött & ost som blåmögel och grön mögel ost  ?? Skulle  vara  sjukt  kul  bara  umgås med gammal vänner  och tjejkompisar , med mera  ni vet  vilka ni är   ni kan ju skriva ett  pm till mig på fb  eller  sms  om när det  skulle  passa och om ni är intreserade  av detta  ;) . På onsta kväll  sätter vi oss i bilen åker upp till Dalarna för träffa  alla  och fira  min svärmor  och svärfar , för dom har fyllet  50 år  båda två ;)  , mysig det ska bli  det doftar så mycket syren ut  idag  såman  vill bra  ta en blomma ta med hem . Ska nog plocka in lite  syren i morgon plockade  humleblomster och midsommarblomster  och lijekonvalj här i helgen :) , dofta gott  hemma  nu sover  hela  bunten  stor och dom två små  med  ;). Jag sitter  in tar min nepcina och meronem !!  men den stora flaskan tar ca 50 min på sig  oavsett  om den är varm eller kall  ,  kan ingen  ge mig en stor  vinst på en eller  flera tiss??? Så jag kan köpa  min dröm villa med  fin trägård . Där jag kan odla mina örter och kydor  och sallad  med mera  :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ha ha   kommer  in lite  bilder   i ett  anant  in lägg  via mobilen :)  
 
 
ha  en bra kväll puss / kram 
1 anna:

skriven

Välkommen tillbaka gumman hoppas du mår bättre nu skönt att vara hemma igen vore kul att ses men jag äter tyväg inte möggel ostar så för mej blir det inget sånt men det andra går bra att äta själv sitter jag här och hör hur byggställningarna reser sej utanför huset fy nu blir det jobbigt i 2 veckors tid haha men fint kommer det bli bara dom inte tar bort vid skyddet vid ingången mysigt att bella får vara på skolan och äta lunch med dom hon är nog jätte glad att snart få börja där det kommer nog gå jätte bra för henne saknar dej massor hör av dej på mobilen om du vill ses nån dag jag är hemma nästa vecka då vi nu på lördag ska på 80 års fest för min pappa sen 20e juni åker vi upp till dalarna för mys med lilla sessan och midsommar fest längtar sjukt mycket nu blåser det massor här i roslagen man nästan blåser bort hoppas vi kan höras av snart vill inte vara osams mer kram

Kommentera här: